|
David
|
 |
« Reply #555 on: 01 April, 2009,; 20:41 » |
|
Hoi Patrick, nogmaals welkom  [Zat te denken, laat ik je nick maar niet gaan afkorten, want dat wordt wel heel onaardig  ]
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #556 on: 01 April, 2009,; 21:44 » |
|
Zou ik inderdaad maar niet doen, David. Je krijgt dan meteen een stel boze Groningers over je heen. (En je weet zelf dat jij mij niet over je heen wilt hebben...  )
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #557 on: 02 April, 2009,; 00:57 » |
|
Welkom  goed dat je er bent.
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #558 on: 02 April, 2009,; 09:35 » |
|
Jee, meer noorderlingen!  Welkom!
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #559 on: 02 April, 2009,; 09:38 » |
|
Jee, meer noorderlingen!  Welkom! Haha! Maar hij verblijft (als "missionaris") in het Zuiden.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #560 on: 02 April, 2009,; 09:40 » |
|
Ach, ze zullen het daar wel nodig hebben... 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #561 on: 02 April, 2009,; 10:03 » |
|
Dat klopt! Merken P. en ik vaak in de kathedraal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #562 on: 02 April, 2009,; 14:38 » |
|
Patrick, van harte welkom hier! Even een heeeeeeel brutaal vraagje: zou je een kaarsje bij Moeder voor m'n collega op kunnen willen steken? Bij voorbaat dank.
Vrede en alle goeds,
Alina.
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
16 juli
Lurker
|
 |
« Reply #563 on: 02 April, 2009,; 16:20 » |
|
En graag ook een kaarsje voor een onlangs overledene alstublieft
|
|
|
|
|
|
"Here is a test to find whether your mission on earth is finished : If you're alive , it isn't ".
( Richard Bach )
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #564 on: 02 April, 2009,; 16:27 » |
|
welkom 
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Missionary of the Euchari
|
 |
« Reply #565 on: 03 April, 2009,; 16:11 » |
|
kaarsjes zijn aan en de intenties zijn bij onze moeder gebracht.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Missionary of the Euchari
|
 |
« Reply #566 on: 03 April, 2009,; 16:13 » |
|
Hehe, eindelijk...nogmaals welkom  . Wees niet bezorgd over het zijn van een digibeet, dat gaat snel genoeg over  Wist niet dat je nog zo jong was..ik voel me ineens veel minder een jonkie in de bootcamp (zonder h)-organisatie  Oei ik ben niet helemaal juist geweest  ^-, ben al 24  Ik heb overigens sterk de neiging om je straks toch nog zeester te gaan noemen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marie
|
 |
« Reply #567 on: 05 April, 2009,; 21:18 » |
|
Van harte welkom aan de nieuwe leden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acolyth
Koor in het Koninkrijk
|
 |
« Reply #568 on: 23 April, 2009,; 10:53 » |
|
Beste allemaal, Ik weet dat jullie hier te maken hebben met een fenomeen ( Vitalia, mijn grote Zus!  ) die nogal gevat uit de hoek kan komen. Vandaar dat ik jullie kom versterken.  Mijn naam is Bart, 21 herfsten jong, en ben op dit moment werkzaam bij het Bisdom Haarlem-Amsterdam, afdeling financiėn, in het kader van mijn afstuderen. Ik studeer dit jaar af aan hogeschool INHolland Alkmaar, studie Management, Economie en Recht. In september hoop ik te beginnen aan de VU in Amsterdam met de studie Rechtsgeleerdheid. Ben zelf een een betrokken Rooms Katholiek die probeert in het leven van alle dag te getuigen van Christus' Blijde Boodschap. Hoewel ik niet zo van hokjes-denken hou, ben ik in te delen in de groep traditionelen. Ik ga graag naar een (Latijnse) Mis met Gregoriaanse gezangen. Verdere hobby's/interesses (behalve het vervelen van mijn 'lieve' zusje  ) zijn muziek/concerten (all kinds of), vrienden, sport, een goed glas bier/wijn/whiskey, een goed gesprek, uitstapjes en etentjes! Mochten er vragen zijn: just ask! Heb niet voor niets mijn "meeladres" opegenomen in m'n profiel!  Ciao!
|
|
|
|
|
|
Gods' liefde geeft een bijzonder gevoel van geluk, waar de mens niet buiten kan.
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #569 on: 23 April, 2009,; 11:03 » |
|
Welkom welkom 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|