|
Ingrid
|
 |
« Reply #570 on: 23 April, 2009,; 11:04 » |
|
hmm, dat was wel een heel kort berichtje eigenlijk. 21, leuke leeftijd  Ga je ook mee naar bootcamp? 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #571 on: 23 April, 2009,; 11:13 » |
|
Van harte welkom! Veel plezier hier!
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
Acolyth
Koor in het Koninkrijk
|
 |
« Reply #572 on: 23 April, 2009,; 11:17 » |
|
Dank jullie wel!  @ Ingrid, Inderdaad een leuke leeftijd :p Nee, helaas heb ik al wat anders op de planning staan in die periode, maar Vitalia had me er al over verteld! Misschien bij een (eventuele) volgende keer; lijkt me leuk! 
|
|
|
|
|
|
Gods' liefde geeft een bijzonder gevoel van geluk, waar de mens niet buiten kan.
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #573 on: 23 April, 2009,; 11:23 » |
|
Beste allemaal, Ik weet dat jullie hier te maken hebben met een fenomeen ( Vitalia, mijn grote Zus!  ) die nogal gevat uit de hoek kan komen. Vandaar dat ik jullie kom versterken.  Verr.... &&%***&$$ (haalt de censuur van VA en PP niet  ) Bedankt broertje, ik hou ook van jou!  Jullie zien het: ik heb reclame gemaakt voor C'mus. Stel me dus niet teleur.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #574 on: 23 April, 2009,; 11:47 » |
|
Hee Acolyth! Klinkt goed! Welkom!
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #575 on: 23 April, 2009,; 12:12 » |
|
Viet is erg blij, merk ik  Welkom, Acolyth!
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
Acolyth
Koor in het Koninkrijk
|
 |
« Reply #576 on: 23 April, 2009,; 12:20 » |
|
Dank jullie wel!  Jep, Vietje is erg blij zelfs! Zo houden Pa en Ma wat meer controle over haar!  Maar zusje, geen zorgjes, je weet dat ik niet klik  Doe jij immers ook nooit 
|
|
|
|
|
|
Gods' liefde geeft een bijzonder gevoel van geluk, waar de mens niet buiten kan.
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #577 on: 23 April, 2009,; 18:41 » |
|
Viet is erg blij, merk ik  Welkom, Acolyth! Klopt!  Dank jullie wel! Jep, Vietje is erg blij zelfs! Zo houden Pa en Ma wat meer controle over haar!  Maar zusje, geen zorgjes, je weet dat ik niet klik  Doe jij immers ook nooit  Inderdaad; toen ik vanmiddag even bij onze Ouders was, heb ik een van de gasten wel een grijze kop bezorgd. Maar da's toch niet zo erg?  (Ik meen dat ik Ma zelfs heb horen giechelen.)
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #578 on: 23 April, 2009,; 18:47 » |
|
Acolyth, hartelijk welkom 
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
Marie
|
 |
« Reply #579 on: 23 April, 2009,; 21:53 » |
|
Hartelijk welkom Acolyth
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #580 on: 16 May, 2009,; 12:55 » |
|
HA! Muus is de weg naar credimus gevonden 
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
Robert
Lurker
|
 |
« Reply #581 on: 18 May, 2009,; 21:48 » |
|
Zojuist geregistreerd zal ik maar even netjes voorstellen: ik ben Robert, 32, Den Haag (Rotterdam dus) en katholieke herintreder. Met een katholieke moeder en een niet-gelovige vader wel katholiek opgevoed, na te veel gezinsvieringen (vooral 'gezelllig' als je begrijpt wat ik bedoel) als tiener afgehaakt, en recent teruggekeerd. Zondags zit ik nu in de Jacobuskerk bij de Latijnse mis, waar ik me erg thuis voel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #582 on: 18 May, 2009,; 22:02 » |
|
Hoi Robert! Welkom  *zwaait*
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #583 on: 18 May, 2009,; 22:18 » |
|
Welkom.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #584 on: 19 May, 2009,; 06:08 » |
|
Welkom!
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|