Bloem
Lurker
|
 |
« Reply #675 on: 23 June, 2010,; 12:13 » |
|
Dank je wel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #676 on: 23 June, 2010,; 16:49 » |
|
Hoi Bloem, maar... je had hier toch al eens gepost? In het Vragenvuur volgens mij.
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #677 on: 23 June, 2010,; 16:57 » |
|
Oh, en ik heb al eens met de gedachte gespeeld om Wesley Sneijder uit te nodigen voor Bootcamp 
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
Bloem
Lurker
|
 |
« Reply #678 on: 23 June, 2010,; 17:46 » |
|
Jep, ik had een post in het vragenvuur gemaakt, dacht dat het wel zo netjes was me een beetje voor te stellen aangezien ik ben blijven hangen op het forum
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #679 on: 23 June, 2010,; 18:55 » |
|
Doe mij maar Jan Dulles, Jan "Pet", Jack "Dekker" of de ex van Yolanthe!
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #680 on: 24 June, 2010,; 06:18 » |
|
Jan Krediet wellicht?
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
Noorman
Stevig Anker

|
 |
« Reply #681 on: 25 June, 2010,; 14:27 » |
|
Jan Krediet wellicht?
Die is een beetje lastig te pakken te krijgen. Je ziet wel bordjes met "Jan Krediet woont hier niet", maar waar hij dan wel woont? 
|
|
|
|
|
|
Dogma datur christianis, Quod in carnem transit panis, Et vinum in sanguinem. Quod non capis, quod non vides, Animosa firmat fides, Praeter rerum ordinem. Sub diversis speciebus, Signis tantum, et non rebus, Latent res eximiae. Uit: sequentie Lauda, Sion (Sacramentsdag)
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #682 on: 25 June, 2010,; 19:56 » |
|
Misschien als je gaat googlen vindt je misschien een expediteur die Jan Krediet heet.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
Noorman
Stevig Anker

|
 |
« Reply #683 on: 25 June, 2010,; 22:22 » |
|
Misschien als je gaat googlen vindt je misschien een expediteur die Jan Krediet heet.
Die is dus altijd onderweg!
|
|
|
|
|
|
Dogma datur christianis, Quod in carnem transit panis, Et vinum in sanguinem. Quod non capis, quod non vides, Animosa firmat fides, Praeter rerum ordinem. Sub diversis speciebus, Signis tantum, et non rebus, Latent res eximiae. Uit: sequentie Lauda, Sion (Sacramentsdag)
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #684 on: 26 June, 2010,; 13:06 » |
|
Zijn we dat allemaal niet? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Noorman
Stevig Anker

|
 |
« Reply #685 on: 28 June, 2010,; 22:24 » |
|
Nee hoor, ben nu gewoon thuis!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|