Pages: 1 ... 45 46 [47]   Go Down
  Print  
Author Topic: Voorstel-topic  (Read 56945 times)
0 Members and 5 Guests are viewing this topic.
Paulus
Levende Tuin

« Reply #690 on: 12 May, 2011,; 10:58 »

Ik ga zelf niet naar bootcamp deze zomer. Ik ga komende zomer wederom naar de KCV vakantie conferentie Celebrate.
Daar ben ik vorig jaar ook naar toe geweest en dat beviel mij prima. Verder heb ik regelmatig behoefte aan rust en heb ik er behoefte aan om mij soms terug te kunnen trekken. Dit gaat moeilijke als je kampeert Dit is makkelijker als je in bijv. een eigen hotel kamer slaapt. Verder ga ik met de dagen rondom Hemelvaart naar de Rk. 30 + ontmoetingsdagen

Zoals E. H. Herroelen het eens zei tijdens een vastenconferentie : “Het Latijn, de mensen verstonden het niet, maar ze begrepen het. Nu, met de volkstaal, verstaan ze het, maar ze begrijpen het niet meer”.
Ingrid
Lerares stijldansen
Tent van Abraham

« Reply #691 on: 13 May, 2011,; 05:54 »

Jammer dat je niet komt - had je kennis kunnen maken met andere credimussers Wink

Terugtrekken kan trouwens sowieso, maar het zal idd minder zijn dan in een huisje.

Adoro te devote, latens Deitas...
...peto quod petivit latro paenitens.
Alina ofs
Tent van Abraham

Je Vous adore, mon Seigneur et mon Dieu!

« Reply #692 on: 13 May, 2011,; 08:45 »

Paulus, van harte welkom hier!

Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
Marie
Gebedsleidster
Tent van Abraham

« Reply #693 on: 13 May, 2011,; 19:02 »

Beste Paulus ,

Van harte welkom op het forum   Smiley

Gods zegen toegewenst  angel

Met vriendelijke groet ,
Paulus
Levende Tuin

« Reply #694 on: 18 November, 2011,; 13:55 »

Hallo allemaal, mijn naam is Paul

en ik ben Rooms-Katholiek. Ik ga elke Zondag naar de H. Mis. Mijn sterke voorkeur gaat uit naar de H. Mis volledig in het Latijns waarbij de priester zich op het oosten richt, ad oriëntem, dus dat de priester met zijn gezicht op Christus in het Tabernakel gericht is, en dat dus de gaven van brood en wijn worden geofferd door de priester bij het Tabernakel. Ik vind het fijn dat er op Credimus vele gelovigen zijn die het zelfde voor oog hebben.
Verder bid elke dag de Rozenkrans (5 mysteries) en ik lees sinds ongeveer een week elke dag in de Catechismus van de Katholieke Kerk en uit WB 1978 H. Schrift vertaling. Dit doe ik ongeveer 30 minuten per dag. Ook houd ik elke dag een Lofprijzing om God te danken voor alle zegeningen en weldaden welke God mij elke dag geeft.
Mijn hobby´s zijn onder andere films kijken die een moraal in zich hebben, meestal drama.
Ik heb vele mooie films gezien. Ook houd ik graag van wandelen. Ik wandel enkele keren per jaar met een goede vriend van mij wandelingen van tussen de 15 & 25 km. Verder geniet ik veel van muziek. Ik volg wekelijks piano muziek les met veel plezier. Ik oefen thuis regelmatig op mijn eigen elektrische piano.
Ik kan goed geemotionnerd raken van muziek welke een boodschap in zich hebben. Verder ben ik wel kritisch betreffende muziek. Ik luister niet zomaar meer naar alles wat ik hoor of ooit heb gehoord.
Ik zing heel graag zowel liederen die wel over het geloof gaan, maar ook liederen die niet over het geloof gaan. Ik heb graag contact met mijn vrienden. Ik mail graag of ik bel hen graag. Ook heb ik fijn contact met mijn ouders.

Zoals E. H. Herroelen het eens zei tijdens een vastenconferentie : “Het Latijn, de mensen verstonden het niet, maar ze begrepen het. Nu, met de volkstaal, verstaan ze het, maar ze begrijpen het niet meer”.
Paulus
Levende Tuin

« Reply #695 on: 18 November, 2011,; 13:57 »

Sorry, ik heb mij per ongeluk twee keer op Credimus voorgesteld. Ik was al weer helemaal vergeten dat ik mij al eerder in dit topic op Credimus had voorgesteld.

Marie
Gebedsleidster
Tent van Abraham

« Reply #696 on: 22 November, 2011,; 08:46 »

Nogmaals van harte welkom op dit forum .

Hartelijk dank voor je interessante bijdragen op deze draad .

Gods zegen toegewenst

Met vriendelijke groet ,
Pages: 1 ... 45 46 [47]   Go Up
  Print  

Jump to: