|
Geerthe
|
 |
« Reply #210 on: 02 March, 2008,; 16:34 » |
|
Nog een welkom 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #211 on: 02 March, 2008,; 23:12 » |
|
Laten we een record vestigen: welkom!
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #212 on: 02 March, 2008,; 23:14 » |
|
Ik ben laat, maar: welkom!
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #213 on: 03 March, 2008,; 19:45 » |
|
Welkom aan alle mensen die ik zojuist deze link toegestuurd heb nav enkele vervelende gebeurtenissen op rorate Hier is het veeeeeeeeeeeel leuker  Veel plezier en sorry voor de standaardemailtjes maar ik word momenteel echt werkelijk overspoeld met vragen naar dit vreselijk leuke forum  WELKOM 
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #214 on: 03 March, 2008,; 20:02 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #215 on: 03 March, 2008,; 20:09 » |
|
Welkom aan alle mensen die ik zojuist deze link toegestuurd heb nav enkele vervelende gebeurtenissen op rorate
Of hebben ze het forum daar weer opgestart? Hmm, ik was ooit lid, zal ik eens gaan kijken wat er aan de hand is? Nah, 't is hier toch veel leuker. 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #216 on: 03 March, 2008,; 20:11 » |
|
Wij hebben een theekamer. Met thee. En (als het een zondag is tijdens de Vasten) koekjes. EN EEN BOOTCAMP. Tuurlijk is het hier leuker  * puellapaschalis runs
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #217 on: 03 March, 2008,; 20:23 » |
|
Ja rorate doet het weer sindskort en bleef er ver vanuit de buurt; alleen artikelen lezen vind ik leuk Totdat ik vandaag vernam dat een kennis van mij op een onvoorstelbare manier behandeld werd door bepaalde types; sja toen nam ik toch maar even kijkje. Om te ontdekken dat daar niets veranderd is helaas  En het kan zijn dat ik zo'n beetje suggeerde dat ik een beter forum wist en het kan zijn dat ik voorgesteld heb dat ze mij mochten mailen voor die link  wat resulteert dat ik in het laatste kwartier al 15 mails heb gekregen tot verzoek om dit forum te vinden  Dus welcome y'all 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #218 on: 03 March, 2008,; 20:39 » |
|
Haha, cool 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #219 on: 03 March, 2008,; 20:45 » |
|
LOL, Anja, je bent zo koel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #220 on: 03 March, 2008,; 22:17 » |
|
Mensen HIER is het meldpunt hoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
renew
Lurker
|
 |
« Reply #221 on: 03 March, 2008,; 22:26 » |
|
Hoi, hoi.. ik ben hier net nieuw en 1 van Anjas converts vanuit v/h rorate. Ik sta hier als renew en hoop zo regelmatig even binnen te lopen en samen bij te kletsen over de actualiteit, ons geloof, leven, liefde, twijfel, geluk en tranen. renew heeft een boel gedaan en meegemaakt in zijn bepaald niet piepjonge leventje, maar ik barst nog van de energie, hoop deze week het finale gesprek te voeren voor een nieuwe job bij een grote Zorggroep in het midden des lands, ben daarnaast bezig met de aanloopfase voor een project met straatkinderen in de Filippijnen, acht mezelf een eeuwige student, betrokken christen die ook veel ruimte wil laten voor wat je niet allemaal spijkervast moet willen dichtimmeren enzovoorts enzovoorts... We spreken elkaar nog.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #222 on: 03 March, 2008,; 22:29 » |
|
go renew go renew go renew 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
renew
Lurker
|
 |
« Reply #223 on: 03 March, 2008,; 22:59 » |
|
Eerst eens even rondstruinen om te zien wat er hier allemaal speelt. Mooie site trouwens. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #224 on: 03 March, 2008,; 23:18 » |
|
Eerst eens even rondstruinen om te zien wat er hier allemaal speelt. Mooie site trouwens.  Dankjewel  Ik ben bang dat we niet zo hoogtechnologisch zijn als Rorate, maar wel, eh, meer beige! Jazeker.  Welkom renew! Ik hoop dat je het hier leuk zult hebben. Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen etc.
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|