Pages: 1 [2] 3 4 ... 47   Go Down
  Print  
Author Topic: Voorstel-topic  (Read 55464 times)
0 Members and 4 Guests are viewing this topic.
Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #15 on: 23 October, 2006,; 09:54 »

Hoi, ik ben Anja  Wink 23 jaar en uit Franeker. In de paasnacht van 2005 gedoopt en gevormd en vanaf dat moment ging het hard, heel hard, maar het voelt goed waar de Heer mij allemaal heenduwt  Roll Eyes

Ik zit in het diocesane jongerenplatform van bisdom Groningen-Leeuwarden waar we met een enthousiast groepje jongeren, de jongerenwerker en twee pastors ondersteunen in het bedenken en organiseren van bisdomactiviteiten. Denk aan palmzondag, maar ook de busreizen naar de Katholieke Jongerendag bijvoorbeeld. Zo ben ik ook betrokken geraakt bij de jongerenreis naar de Filippijnen.
Momenteel zit ik ook in de organisatie van onze bisdomreis naar de Wereldjongerendagen in Sydney.

Als dat nog niet genoeg is ben ik medeoprichtster en organisator van de jongerengroep in Leeuwarden, St.Bonifatius. En plaats ik af en toe eens een aardig artikeltje om te lezen op onze website.

In mijn eigen parochie ben ik lectrice en stap ik binnenkort in een adviescommissie om onze parochie te adviseren mbt catachese.

Hmmm druk dus, maar wel leuk  Grin

In dagelijks leven ben ik een juf voor de basisschool. Een vaste werkplek vlot niet echt, invalwerk gaat redelijk. En als ik niet met Geloof/kerkactiviteiten bezig ben, dan vind je mij hoogstwaarschijnlijk bij vrienden thuis, in het zwembad, ergens aan het hardlopen, op de bank met een goed boek of winkelen  Roll Eyes

What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #16 on: 23 October, 2006,; 14:04 »

Welkom Anja Smiley

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it.
--Pope John Paul II
David
Co-redemptrix
BC2010

« Reply #17 on: 23 October, 2006,; 19:53 »

Hallo ik ben David, 26 jaar oud, civiel ingenieur en momenteel werkzaam bij een geotechnisch adviesbureau.

Ben heel mijn leven al Rooms Katholiek, min of meer opgegroeit met de 'Klassieke Romeinse Ritus', 'Tridentijnse Ritus', 'Het Missale Romanum van 1962' maar zeker geen hard-line tradi.

Vaticanum II lees ik zoals onze Paus dat leest, in lijn met de traditiie! En dat is goed te doen!

Ben webmaster van www.ecclesiadei.nl en betrokken bij http://www.juventutem.com / http://juventutem-australia.com.

Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #18 on: 23 October, 2006,; 22:32 »

Welkom David!

Ha, katholieke beta's, verenigt u Smiley

--Pope John Paul II
David
Co-redemptrix
BC2010

« Reply #19 on: 27 October, 2006,; 22:10 »

Katholieke wiskunde: 1+1+1=1

Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #20 on: 27 October, 2006,; 22:13 »

Which is amazingly reflected in Cantor's transcendental arithmetic!

*whistles*

Love and prayers,

PP-who-is-back-from-her-retreat

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #21 on: 27 October, 2006,; 22:57 »

Katholieke wiskunde: 1+1+1=1

*lacht Heel Erg Hard*

Cheesy

--Pope John Paul II
David
Co-redemptrix
BC2010

« Reply #22 on: 28 October, 2006,; 17:24 »

Probeer deze eens te begrijpen:

1+1=1+1+1=1+1+1+1+1

guiseppesarto
Guest
« Reply #23 on: 03 November, 2006,; 14:39 »

Voor nu ben ik gewoon Guiseppe. Katholiek met huid en haar. Progressief voor veel traditionalisten, traditionalist voor veel progressieven.   Huh

Ik kom uit het midden van het land (omgeving Utrecht) en vond dit wel een leuke plaats om af en toe eens wat rond te neuzen.

Guiseppe.
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #24 on: 03 November, 2006,; 14:45 »

Hoi Giuseppe! Fijn dat je hier bent Smiley

Met gebed en liefde,

PP

VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #25 on: 05 November, 2006,; 21:52 »

Welkom Guiseppe!

Voor nu ben ik gewoon Guiseppe. Katholiek met huid en haar. Progressief voor veel traditionalisten, traditionalist voor veel progressieven.   Huh

*knikt enthousiast* Dat ken ik ZO goed.

--Pope John Paul II
Marian
Koor in het Koninkrijk
*

« Reply #26 on: 08 November, 2006,; 19:31 »

Hallo ik ben Marian, 26 jaar en kom uit Drachten. Ik werk 20 uur per week als verzorgingsassistent op een school voor meervoudig gehandicapte kinderen. Daarnaast heb werk ik als oproepkracht in een verpleeghuis. Dit alles doe ik met veel plezier.

Verder heb ik zo ook de nodige bezigheden in mijn parochie. Acoliet bij speciale vieringen(kerstmis, goede week en pasen, vormselviering), lectrice, voorbereiding van de 1e communie en bezoeken van asielzoekers. En proberen het jongerenwerk te promoten! Maar dit is erg moeilijk. Zelf neem ik graag deel aan de activiteiten van het bisom Groningen-Leeuwarden en de Bonifatiusgroep. Kan ik iedereen aanraden
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #27 on: 08 November, 2006,; 20:23 »

Welkom Marian! Woei, go acolieten! Smiley

--Pope John Paul II
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #28 on: 08 November, 2006,; 22:36 »

Heeee, Marian is er! Hoi Marian!

Geerthe
Troostende Fluit

« Reply #29 on: 22 December, 2006,; 09:48 »

Hoi, ik ben Geerte en ben net lid geworden. Ik ben nog niet katholiek.... Ben ongeveer anderhalf jaar bezig met gesprekken ter voorbereiding, sinds afgelopen zomer met een priester monnik van een Benedictijns klooster, hier in Normandie waar ik sinds drie kwart jaar woon. Ik ben heel erg nieuwsgierig en leergierig en omdat mijn frans nog beneden niveau is, is het internet voor mij De manier om in mijn eigen taal me te voeden met Kennis, ideeen en meningen over de Kerk...
Ik ben kort geleden getrouwd met de liefste man van de hele wereld ( Wink) hij is een Nigeriaanse Rooms Katholiek, sinds geboorte zeg maar. Dat betekende voor hem; elke ochtend om 5 uur met het hele gezin (9 kinderen) de rozenkrans bidden, zo vaak mogelijk de Mis bijwonen, vaak in de kerk zijn om te bidden, vaak bij de adoratie van het Heilige Sacrament, kortom het geloof was een substanstieel onderdeel van het dagelijks leven. In Frankrijk is het wat moeilijker, de kerken zijn net als in Nederland minder vol, het zingen gaat met minder overgave, we spreken nog niet zo goed frans, maar we vinden onze weg hier wel in gebed met onze Heer. (en met onze misaaltjes) In de periode tussen pasen en pinksteren gaat het eindelijk gebeuren! Vormsel en eerste Heilige Communie. Am excited! Groetjes van Geerte
Pages: 1 [2] 3 4 ... 47   Go Up
  Print  

Jump to: