Domus Dei
Stevig Anker

|
 |
« Reply #315 on: 09 April, 2008,; 20:13 » |
|
Nogmaals, Welkom beste Caspar !
Blij dat dit forum weer een nieuwe impuls krijgt. Je weblog en je verleden staan hier garant voor. Zoals je gemerkt hebt ben je hier bepaald niet de enige Rorate-vluchteling. Hier is anonimiteit wel nog mogelijk. Op de schaduwfora van Rorate werd ik helaas gestalkt door twee oude Rorakwelgeesten die mijn anonimiteit (zoals gewoonlijk) aan flarden schoten. Op dit forum kennen veel deelnemers mij persoonlijk. Vandaar dat ik hier wel met foto durf te poseren. Toch ben ik van mening dat enige privacy op internet een absolute voorwaarde is om in de huidige tijd optimaal gebruik te kunnen maken van het recht op vrije meningsuiting.
Wens je een goede tijd op Credimus toe Caspar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #316 on: 09 April, 2008,; 21:04 » |
|
Welkom, Caspar, en hartelijk bedankt voor je introductie! Ik hoop dat je het vind zult vinden hier.
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #317 on: 09 April, 2008,; 21:49 » |
|
Hoi Caspar, en welkom  Ik ken je niet van Rorate (daar hield ik het nooit langer dan tien minuten vol), dus ik hoop je hier te leren kennen 
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Mama-L
|
 |
« Reply #318 on: 10 April, 2008,; 08:12 » |
|
Caspar: welkom!!! DD we gaan hier niet schieten hoor ... en mócht er iemand zijn die dat wél van plan is, dan hebben we gewoon ons pantser van gerechtigheid aan zodat de flarden bijeengehouden worden  Lieke
|
|
|
|
|
|
Dank eerst de Heer Uw God, pluk dan de dag, wandelend met Christus Jezus
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #319 on: 10 April, 2008,; 09:39 » |
|
En nu bedenk ik me: ik heb Domus Dei ontmoet. Ik ben naar een Mis geweest waar hij diende. Ik ben zelfs bij hem thuis koffie gaan drinken...en toch ben ik z'n naam vergedt  Dom he 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #320 on: 10 April, 2008,; 10:00 » |
|
Oh, DD, bof jij even, als PP je kent wordt je er veel minder snel afgegooid  *giechel* Dus, voor allen: als je een mantilla-geklede donkerharige jongedame met Duits accent (hoe ze daar aan komt weet NIEMAND) in de kerk waarneemt, gelijk op de koffie uitnodigen 
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #321 on: 10 April, 2008,; 10:05 » |
|
LOL Ehm, giggling and coughing and giggling and sneezing all at the same time sounds funny. En waarom kan ik ineens geen goed Nederlands meer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prassede
Koor in het Koninkrijk
|
 |
« Reply #322 on: 10 April, 2008,; 16:04 » |
|
Hope I'm doing this right... Hello everyone, and thanks to Puella for setting up my account and to Marq for making me feel less silly about posting in English on this forum (I can read Dutch well enough to get by, but writing it is out of the question). About me: I live in Austria, and I've been an ardent fan of Joseph Ratzinger/Benedict XVI ever since I read his Introduction to Christianity and realised that continuing to be the cultural Catholic as which I was raised was Not Good Enough and full-blown practising Catholicism was exactly the spiritual home I'd been searching for for half my life. I have an obsession with Latin, too many books, and not enough time to read. That's it, really. The rest is caffeine. 
|
|
|
|
|
|
+++ Crux sacra sit mihi lux +++
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #323 on: 10 April, 2008,; 16:10 » |
|
Raphaela! HIIIII!!!!  We'll teach you Dutch if you teach me Latin. And German. Deal? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prassede
Koor in het Koninkrijk
|
 |
« Reply #324 on: 10 April, 2008,; 17:08 » |
|
You're after getting two languages for the price of one?  Oh, OK. Deal. I can't resist; I have a soft spot for Dutch (and I love how it sounds when spoken, though I can barely follow it!)
|
|
|
|
|
|
+++ Crux sacra sit mihi lux +++
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #325 on: 10 April, 2008,; 18:12 » |
|
Welkom allebei, zowel Raphaela als Casper. Ik hoop dat jullie het hier naar jullie zin hebben 
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #326 on: 11 April, 2008,; 10:24 » |
|
Welkom, Caspar, en hartelijk bedankt voor je introductie! Ik hoop dat je het vind zult vinden hier.
Errrrrrr.....FIJN ZULT VINDEN. Sheesh 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #327 on: 11 April, 2008,; 12:57 » |
|
*Rolt samen met VA en PP de rode loper uit voor nóg meer nieuwe -mussers.
Be welcome Raphaella and Caspar.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #328 on: 11 April, 2008,; 13:57 » |
|
Welkom allebei!
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #329 on: 12 April, 2008,; 11:25 » |
|
Welkom Raphaela!!
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|