|
Totus Tuus
|
 |
« on: 23 June, 2010,; 07:17 » |
|
Pastores A.Bultsma, V.Maagd en J. de Zwart organiseren in augustus een dagbedevaart naar Kevelaer. De nadruk ligt wel op hun eigen parochies (ZO Drenthe + Kanaalstreek), maar iedereen is van harte welkom zo is mij verzekerd  . Dit zal plaatsvinden op vrijdag 20 augustus. Programma:7.30 Vertrek vanuit Emmen, Klazienaveen en Musselkanaal 11.15 Plechtige intocht 11.30 Eucharistieviering in de Mariabasiliek 12.30 Lunch (zelf meenemen) 14.00 Kruisweg 16.15 Plechtig lof + zegening devotionalia 20.00 Aankomst Reissom bedraagt €22,50 en je kunt je tot 1 augustus opgeven. Je meldt je aan door het bedrag over te maken op rekeningnummer 3601.00.813 tnv RK kerk ter Apel ovv Kevelaer. Als de reiskosten een probleem zijn nodigt de organisatie je uit contact met ze op te nemen. 
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #1 on: 23 June, 2010,; 08:32 » |
|
Hmmmmmn, ik zou bijna in de verleiding komen er met de auto naartoe te tuffen vanuit mijn woonplaats. Maar dan zou ik toch op eigen initiatief komen.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #2 on: 23 June, 2010,; 09:42 » |
|
Erg verleidelijk....
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #3 on: 23 June, 2010,; 09:51 » |
|
Hm, ik wil nog steeds een keer naar Kevelaer... Even nadenken of ik dat in augustus of oktober wil.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #4 on: 23 June, 2010,; 11:45 » |
|
Of beide?  Kevelaer IS de moeite waard 
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #5 on: 23 June, 2010,; 11:57 » |
|
26-27 juli via amersfoort...is nog leuker!
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #6 on: 23 June, 2010,; 11:58 » |
|
Hoezo? Op de fiets?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #7 on: 23 June, 2010,; 12:34 » |
|
kan ook, vertrek zo 25/7 terug wo 28/7, maar ma+di is bus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #8 on: 26 June, 2010,; 14:56 » |
|
Pastores A.Bultsma, V.Maagd en J. de Zwart organiseren in augustus een dagbedevaart naar Kevelaer. De nadruk ligt wel op hun eigen parochies (ZO Drenthe + Kanaalstreek), maar iedereen is van harte welkom zo is mij verzekerd  . Dit zal plaatsvinden op vrijdag 20 augustus. Aanmeldformulier: http://www.rkemmen-erica.nl/index.htm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #9 on: 26 June, 2010,; 14:58 » |
|
eh...... aanklikken Nieuws en daarna Aanmelding Kevelearbedevaart.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #10 on: 26 June, 2010,; 17:34 » |
|
Wie gaan er mee? (ikke).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #11 on: 26 June, 2010,; 22:11 » |
|
Wie gaan er mee? (ikke).
Ikke  Gun mezelf een fijn verjaardagscadeautje in augustus 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #12 on: 27 June, 2010,; 09:50 » |
|
Ik ga niet in oktober, wegens ander reisje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #13 on: 27 June, 2010,; 12:31 » |
|
Ik twijfel nog. Het is de laatste dag van mn vakantie, wat vaak betekent dat er dan alweer een stapeltje werk ligt. Ik ga eerst even van mn vakanties genieten en bekijk het daarna wel 
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #14 on: 27 June, 2010,; 12:54 » |
|
Ik ga waarschijnlijk in oktober die kant op.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|