|
Salve Regina
|
 |
« on: 24 July, 2010,; 20:08 » |
|
Uit "Rondom Sint-Martinus", het parochieblad van de H.H. Jozef- en Martinusparochie Groningen:
"Onze jaarlijkse bedevaart naar Kevelaer zal dit jaar plaatsvinden op woensdag, 6 oktober, in de Rozenkransmaand dus. Onze bisschop mgr. G. de Korte zal ons dit jaar vergezellen op onze bedevaart naar Kevelaer. Nadere mededelingen volgen."
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #1 on: 28 July, 2010,; 14:08 » |
|
Ik wil meeeeeeeeeeee.....ik wil terug......
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #2 on: 28 July, 2010,; 15:10 » |
|
wat is dat toch.....met die bedevaartsoorden..... dat die zo'n aantrekkingskracht hebben...... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #3 on: 28 July, 2010,; 15:55 » |
|
Dat doet Maria....overal waar zij verschijnt, al dan niet met hulp van mensenhand, trekt ze mensen om ze naar haar Zoon te wijzen....
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #4 on: 28 July, 2010,; 21:49 » |
|
Alleen is Maria niet verschenen in Kevelaer  Ik ben van plan mee te gaan op 6 oktober.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #5 on: 29 July, 2010,; 09:38 » |
|
Nee, ze is er heen gebracht. Dat bedoelde ik met : al dan niet door mensenhand.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #6 on: 29 July, 2010,; 10:20 » |
|
Ach so.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
|
|
Marie
|
 |
« Reply #8 on: 30 July, 2010,; 10:39 » |
|
Hartelijk dank aan allen voor de interessante bijdragen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #9 on: 03 September, 2010,; 18:44 » |
|
In de "Rondom Sint-Martinus" gelezen, dat aanmelding nu mogelijk is. Via de aanmeldstrook.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #10 on: 05 September, 2010,; 09:45 » |
|
Reeds gedaan. Jammer dat het samenvalt met een workshop in Leeuwarden, maar ga voor Kevelaer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #11 on: 21 September, 2010,; 10:38 » |
|
Kevelaer komt nader bij. Tijd om bij St. Clara en Maria mooi weer voor 6 oktober af te smeken....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #12 on: 23 September, 2010,; 09:37 » |
|
Mijn vader is er pas een paar dagen geweest en hij heeft er een lied voor geschreven. Ik zal vragen of ik het hier mag posten.
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|