|
Salve Regina
|
 |
« on: 22 August, 2010,; 16:47 » |
|
Ik hoor of zie hier tot nu toe helemaal niets van. Weet iemand wanneer de Ledendag Vevolalie dit jaar is?
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #1 on: 22 August, 2010,; 18:27 » |
|
Nullum benullum, en het interesseert me ook niet (meer). De voorzitter is TEGEN Tridentijns en werkt dat hard tegen. Alleen zijn manier van mis vieren is goed (volgens hem dan).
En aangezien ik het met die opvatting totaal niet eens ben, heb ik met de VeVoLaLi gebroken.....
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
Domus Dei
Stevig Anker

|
 |
« Reply #2 on: 23 August, 2010,; 00:14 » |
|
Nullum benullum, en het interesseert me ook niet (meer). De voorzitter is TEGEN Tridentijns en werkt dat hard tegen. Alleen zijn manier van mis vieren is goed (volgens hem dan).
En aangezien ik het met die opvatting totaal niet eens ben, heb ik met de VeVoLaLi gebroken.....
Dag Alina, Ik heb andere ervaringen met de voorzitter van de Vereniging. Mag ik weten waar je bewering op is gebaseerd? Hopelijk geloof je niet alles wat je op internet leest. Dx2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #3 on: 23 August, 2010,; 07:06 » |
|
Je hoort en ziet nog eens wat onderweg.....
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #4 on: 23 August, 2010,; 08:00 » |
|
Omdat vorig jaar de ledendag eind augustus was en ik tot nu toe noch een uitnodiging voor de ledendag 2010 noch er iets over zie op de website van Vevolalie, was ik benieuwd of ik misschien iets had gemist. Zou kunnen vanwege de hectiek van de afgelopen tijd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Noorman
Stevig Anker

|
 |
« Reply #5 on: 23 August, 2010,; 11:56 » |
|
Alina, de Vereniging voor Latijnse Liturgie heeft zich na de afkondiging van het motu proprio Summorum Pontificum zonder voorbehoud achter de doelstellingen daarvan geschaard. Mocht de voorzitter daar bepaalde opvattingen op nahouden (die ik hem overigens nooit heb horen ventileren), dan komen die voor zijn rekening en niet voor die van de VvLL.
|
|
|
|
|
|
Dogma datur christianis, Quod in carnem transit panis, Et vinum in sanguinem. Quod non capis, quod non vides, Animosa firmat fides, Praeter rerum ordinem. Sub diversis speciebus, Signis tantum, et non rebus, Latent res eximiae. Uit: sequentie Lauda, Sion (Sacramentsdag)
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #6 on: 23 August, 2010,; 13:50 » |
|
De VvLL wel....afijn, laten we het er maar bij laten...ik heb het te druk...en heb ook niks gevonden over een ledendag....zal es ff mijn betere bronnen aanboren....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #7 on: 23 August, 2010,; 16:02 » |
|
doe rustig aan.....je werk enzo gaat voor.....zó belangrijk is dit nu ook weer niet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #8 on: 23 August, 2010,; 16:12 » |
|
Even een mailtje sturen naar de VvLL? Misschien kom je zo aan een antwoord.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #9 on: 23 August, 2010,; 20:29 » |
|
Aangezien niemand hier er iets van lijkt te weten en ik vermoedelijk niets heb gemist: ik heb net een mailtje naar de VvLL gezonden. Ben benieuwd naar hun antwoord.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #10 on: 27 August, 2010,; 14:06 » |
|
De ledendag vindt plaats op zaterdag, 25 september a.s. in Hengelo.
Ik heb vanmiddag de uitnodiging gekregen, maar kan nu al zeggen dat ik verhinderd ben op die dag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #11 on: 27 August, 2010,; 17:28 » |
|
Ik heb ook andere plannen. Richting Bourtange en dan even de grup over....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #12 on: 28 August, 2010,; 10:51 » |
|
Hengelo? Okay...
Ik moet even kijken of ik erbij kan zijn. Ik ben het weekend daarvoor ook al aan het reizen.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #13 on: 28 August, 2010,; 12:33 » |
|
Hmmm dag erna hebben we afscheidsreceptie van de jongerenwerker, dus denk ik dat ik em even laat passeren
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #14 on: 29 August, 2010,; 13:54 » |
|
Ik kan ook niet: geen tijd 
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|