LaatsteDag
Koor in het Koninkrijk
|
 |
« on: 13 January, 2011,; 12:30 » |
|
Maar op dit forum is niet veel leven meer geloof ik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #1 on: 13 January, 2011,; 14:16 » |
|
Hmhm, klopt. Ben ik zelf ook schuldig aan. Zou het zelf niet erg vinden als een deel van't forum schoongeveegd wordt zodat we een nieuwe start kunnen maken. Voor zover dan animo voor is..
Gelukkig staat dit forum niet gelijk aan geloof, anders zou het wel erg slecht met ons gesteld zijn...
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
LaatsteDag
Koor in het Koninkrijk
|
 |
« Reply #2 on: 13 January, 2011,; 16:57 » |
|
 het was een deel ook provocerend bedoeld, was wel benieuwd of er nog iemand komt hier die ook wat zegt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LaatsteDag
Koor in het Koninkrijk
|
 |
« Reply #3 on: 14 January, 2011,; 09:58 » |
|
maar voorlopig lijkt de term "half dood" aan de optimistische kant.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #4 on: 14 January, 2011,; 10:09 » |
|
Ja, ik vrees het wel. Zou er wel nieuw leven in willen blazen, maar op't moment ontbreekt mij de puf...en de mogelijkheid een bezem door't forum te halen. Maar goed, tis niet mijn forum, gelukkig maar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LaatsteDag
Koor in het Koninkrijk
|
 |
« Reply #5 on: 14 January, 2011,; 11:54 » |
|
Het aantal katholieken waar normaal mee te praten valt en dat interesse heeft in internet-fora is niet zo groot in Nederland, vrees ik 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #6 on: 14 January, 2011,; 12:24 » |
|
tis hier een tijd vrij levendig en leuk geweest...maar het lijkt er op dat iedereen toch een beetje z'n eigen weg is gegaan en een van de vaste kern hier wat uit elkaar gevallen is, helaas.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #7 on: 14 January, 2011,; 13:15 » |
|
Ik ben er nog wel, hoor! En ik denk dat ik even langs het bootcamp wip als ik in Meestrech ben!
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #8 on: 30 January, 2011,; 15:43 » |
|
Joehoe! Ik ben ook nog (spring?)levend hoor.
Kwam alleen niet zo vaak meer langs omdat er weinig verversing van de forumdraden was. Om nou iedere keer op mijn eigen reactie te reageren, komt wel erg zielig over, vind je ook niet?
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #9 on: 30 January, 2011,; 17:59 » |
|
Ik kijk ook regelmatig even rond. Misschien is het tijd voor Credimus in Broers of Credimus in Cantina?
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #10 on: 30 January, 2011,; 18:25 » |
|
Dáár heb ik het nou net toch te druk voor. Heb momenteel al moeite om mijn reallife vrienden te ontmoeten. Maar van mij mag je aan het organiseren slaan hoor!
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
LaatsteDag
Koor in het Koninkrijk
|
 |
« Reply #11 on: 30 January, 2011,; 22:17 » |
|
ook zoiets. In het vragenvuur mag niet geantwoord worden, en de moderator laat zich niet zien. dus staat daar al een tijdje een vraag onbeantwoord open. Jammer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #12 on: 31 January, 2011,; 07:32 » |
|
Hmmmm....eerst maar es naar de bollen.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #13 on: 18 February, 2011,; 15:57 » |
|
Wat bedoelen jullie met schoonvegen? Kan, hoor. 
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Salve Regina