|
Ingrid
|
 |
« on: 13 January, 2011,; 14:22 » |
|
Ondanks een halfdood forum, een drukte in onze privélevens waarschijnlijk, toch een aankondiging van het jullie welbekende Bootcamp. Dit jaar wordt het voor de vierde keer georganiseerd. wanneer: 16 t/m 22 juli (hoewel een tot een paar dagen meedoen ook mogelijk is) waar: Geffen wie: jongeren tussen ca 18 en 35 jaar, maar ook mensen van daarbuiten zijn op zich welkomen waarom: omdat er ook genoeg jongeren de diepte in willen qua geloof, en dit hopelijk een beetje daarbij helpt. Naast dat het gewoon hartstikke gezellig is. kosten: hele week tussen de 70 en 90 e, nog niet geheel bekend. Flyer wordt aan gewerkt - zodra die af is kan er een nieuwe website online. Maar als je al weet dat je mee wilt, mail dan naar credimusbootcamp@gmail.com (het oude e-mailadres was kaduuk). David, kan er weer een apart gedeelte voor Bootcamp 2011 aangemaakt worden?
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #1 on: 17 February, 2011,; 10:08 » |
|
De eerste spreker staat vast: pastoor Van Dijk (tevens onze gastheer) gaat spreken over pausen vanaf Pius IX.
Flyers zijn als het goed is vandaag klaar. Als je een plaats hebt waar we ze heen kunnen sturen, dan horen we dat graag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #2 on: 18 February, 2011,; 10:46 » |
|
En de Flyers zijn binnen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #3 on: 18 February, 2011,; 13:25 » |
|
Nemen we binnenkort mee naar Utrect.
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #4 on: 18 February, 2011,; 15:56 » |
|
Flyers zijn, in mijn ervaring, vooral een goed hulpmiddel om mee te geven bij een gesprek. Dus als het lukt: haal mensen (pastoors) over om met flyers in de hand de doelgroep aan te spreken 
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #5 on: 18 February, 2011,; 20:17 » |
|
Ingrid, ik zal je mijn adres pm'en. Dan mag je mij een stel toesturen.
Het 'toeval' wil dat ik morgen "onder handen wordt genomen"; kan ik het meteen bij hem aankaarten.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #6 on: 21 February, 2011,; 08:56 » |
|
VA: is best lastig, niet alleen omdat wij veel priesters simpelweg niet kennen, maar ook omdat ik de kans klein acht dat ze zoiets zullen doen. Maar wel proberen we contact te leggen met priesters om jongeren/jongvolwassenen in hun parochie er op te wijzen. Hoop dat het wat lukt.
Viet: zal wachten op je pm. Krijg je er een aantal om in't bosche neer te leggen en de priesters daar lief aan te kijken om jongeren/jongvolwassenen aan te sporen? (A)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #7 on: 22 February, 2011,; 08:09 » |
|
Ik had nog niet eens aan onze 30+ groep gedacht! De leidsters daarvan ken ik redelijk goed; een van hen is zelfs pastoraal werkster in onze parochie en écht katholiek...  (If you know what I mean.) Ik zou je mijn adres pm'men doe ik meteen, want ik was het eerlijk gezegd al weer vergeten. Mijn "schrob- en schopheer" is ongeveer van de leeftijd van jullie gastheer en díe kent hem vast wel. Qua wijdingsjaar zit er ook niet veel verschil tussen.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #8 on: 22 February, 2011,; 08:52 » |
|
Kan prima. Tis tot ongeveer 35 jaar, maar als men iets ouder is, is dat ook geen probleem. Leeftijd maakt zeker niet heel veel uit als men ook gewoon voor 1 lezing ofzo komt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #9 on: 11 May, 2011,; 21:12 » |
|
Bouncebounce  Alle sprekers zijn bekend! Van een aantal is alleen nog niet bekend waarover zij zullen spreken. Hieronder staan alle sprekers vermeld met voor zover bekend onderwerp waarover zij het zullen hebben. Zodra meer bekend is zal de lijst worden aangevuld. Het belooft een interessant en gevarieerd programma te worden! -------------------------------------------------------- Onze gastheer pastoor Van Dijk, pastoor van Geffen en Vinkel, zal het hebben over de pausen vanaf Pius IX. Diaken Van Grinsven uit Vught vertelt ons over het vanuit het Evangelie werken onder daklozen. Pastoor Schilder uit Tilburg zal een lezing verzorgen over de heilge kerkleraar Laurentius Brindici. Kapelaan Dorssers uit het parochieverband Odiliapeel-Volkel-Zeeland, Kapelaan Bunschoten uit Assendelft, Zuster Elvira Maria, Karmelites van het Goddelijk Hart van Jezus, en Pater Ignatius Maria van de Broeders van Sint Jan uit Den Haag zullen ook een lezing verzorgen. Het onderwerp van deze lezingen moet nog worden bepaald.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #10 on: 19 June, 2011,; 21:18 » |
|
Ik haal deze draad even naar boven.
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #11 on: 13 July, 2011,; 13:07 » |
|
Ik haal deze draad even naar boven, omdat het bootcamp a.s. zaterdag al begint. Wil je mee, neem dan contact op met Ingrid. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #12 on: 15 July, 2011,; 14:14 » |
|
Correctie: Credimus Bootcamp begint morgen (vrijdag). Wil je meer informatie of meedoen? Neem dan contact op met Ingrid. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #13 on: 15 July, 2011,; 17:33 » |
|
Correctie: Credimus Bootcamp begint dus morgen (is zaterdag!) Wil je meer informatie of meedoen? Neem dan contact op met Ingrid. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #14 on: 16 July, 2011,; 01:00 » |
|
*grijns*
Het kamp is ingekort tot en met dinsdag (woensdagochtend vertrek mag), maar belooft nog steeds mooi te worden. Je kunt altijd eventjes langs komen, voor een lezing of meer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|