Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: 'Nieuwe Katholiek' gezocht voor lezing/workshop  (Read 409 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Van Ruler
Lurker

« on: 08 March, 2011,; 16:43 »

Dag,

De C.S.F.R., een christelijke studentenvereniging in Groningen houdt binnenkort een studieweekend over de RKK. Naast een bezoek aan de ST. Jozef, H.Mis, kloostermuseum etc willen we graag een wat inhoudelijke ochtend verzorgen.
We zijn eigenlijk op zoek naar iemand uit het noorden des lands die dus een bewuste keuze voor de RKK heeft gemaakt en zijn of haar verhaal met ons wil delen, verder is er nog wat vrije ruimte voor eigen invulling. Waarschijnlijk tegenover en groep van 15 a 20 man. Wie kan mij helpen?

MVG
Ingrid
Lerares stijldansen
Tent van Abraham

« Reply #1 on: 08 March, 2011,; 16:58 »

Hm, ik zal eens even iemand vragen die vorig jaar Pasen gedoopt is. Is een studente, dus zou qua leeftijd prima bij de doelgroep passen.

Gokje dat mensen die op zich katholiek gedoopt zijn als baby, maar pas later tot geloof gekomen zijn niet tellen? Tongue

Adoro te devote, latens Deitas...
...peto quod petivit latro paenitens.
Marq
Credimaster

« Reply #2 on: 09 March, 2011,; 15:34 »

Ik laat m'n gezicht zowaar ook weer eens zien op Credimus... Grin

Jullie studieweekend (waar ik via via al eens over heb horen spreken) lijkt me een heel boeiend gebeuren. Mochten jullie nog op zoek zijn naar iemand die zij verhaal wil delen, dan ben ik ook bereid mee te helpen. Ik ben namelijk in 2007, in m'n studententijd, katholiek geworden vanuit een niet-gelovige achtergrond. Ik ben nu 31, dus ietsje ouder dan jullie doelgroep, maar mochten jullie nog iemand zoeken...

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
Ingrid
Lerares stijldansen
Tent van Abraham

« Reply #3 on: 09 March, 2011,; 17:09 »

Oh, ernstig. Ik vergat Mark helemaal. Zo vanzelfsprekend dat hij katholiek is  Grin

Adoro te devote, latens Deitas...
...peto quod petivit latro paenitens.
Marq
Credimaster

« Reply #4 on: 10 March, 2011,; 08:55 »

Tja, katholiek zijn hoort gewoon bij me...  Wink

Helaas ben ik niet beschikbaar in het weekend dat de CSFR hun studieweekend houdt.

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
vino
Lurker

« Reply #5 on: 12 March, 2011,; 10:26 »

hai!

mercedes had me getipt over jullie vraag, lijkt me erg leuk om mee te doen! wanneer is het? neem anders even contact met me op via mn email; s1613375@student.rug.nl.

hoor het graag!

groetjes evine
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: