Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Rozenkransgebed Cd en Rozenkrans van de Goddelijke Barmhartigheids Rozens op Cd  (Read 338 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Paulus
Levende Tuin

« on: 08 May, 2011,; 18:07 »

Ik ben al enige jaren op zoek geweest naar Rozenkransgebed cd's waarop men in alle rust de H. H. Rozenkrans en de Rozenkrans van de Goddelijke Barmhartigheid bid. Via Rejoice reizen kwam ik op de persoon die beide cd's uitgeeft.
Zijn naam is Fons Kaan. Zijn e-mailadres is: eenjohannesvier@quicknet.nl

De cd's kosten per stuk 12,50 Euro.

Ik vind deze uitgave prachtig. Het is voor mij een heel grote steun om een cd te hebben waarmee je het gebed van de Rozenkrans met anderen mee kunt bidden.

Ik hoor graag van jullie of beide cd's jullie helpt bij het dagelijks bidden van de rozenkrans.

Zoals E. H. Herroelen het eens zei tijdens een vastenconferentie : “Het Latijn, de mensen verstonden het niet, maar ze begrepen het. Nu, met de volkstaal, verstaan ze het, maar ze begrijpen het niet meer”.
Alina ofs
Tent van Abraham

Je Vous adore, mon Seigneur et mon Dieu!

« Reply #1 on: 08 May, 2011,; 18:34 »

Paulus, dank voor deze link. Zal ze bestellen!

Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: