Kennen jullie de nieuwe bijbelgroepen in Nederland?
Deze richten zich op samen de H. Schrift lezen en hierover samen mediteren.
http://www.bijbelgroepen.nl/Het lijkt mij wel iets. Wat denken jullie ervan?
Er komt een Bijbel groep in Vught en Tilburg en Amsterdam/Leiden en Leeuwarden en er is al een Bijbel groepen in Wateringen en er was een Bijbel groep in Groningen.
Welkom
Welkom op de homepage van de landelijke bijbelgroepen. We zijn een vereniging van groepen mensen die bijeen komen op verschillende locaties in Nederland. Samen proberen we ons te verdiepen in het geloof door middel van de Heilige Schrift.
Na de Wereld Jongerendagen in Sydney, is de behoefte aangewakkerd om vaker bij elkaar te komen rondom de Heilige Schrift. Daarbij wilde men niet alleen de teksten lezen, maar proberen door middel van achtergrond informatie en gebed de teksten te laten leven. Wat betekent dit nu voor mij?
De Ambassadors of a worldwide brotherehood hebben dit opgepakt en deze groepen gevormd. Hierbij nodigen zij iedereen uit om deel te nemen!
Met behulp van de uitgave: "Mij geschiede naar Uw Woord" van de Petrus Canisius stichting, proberen we het Evangelie steeds beter te begrijpen. Daarin wordt achtergrond informatie gegeven over de tekst en word je uitgenodigd om na te denken over verschillende aspecten.
Door de opzet van de avond merk je dat je groeit in geloof. Je groeit in je relatie met God, met jezelf en met anderen.
Benieuwd of dit wat voor je is? Wees welkom! Houd deze site in de gaten voor de laatste info!
Groeten van Paulus