Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: 17 t/m 20 mei 2011 Ontmoetingsdagen RK platform 30+ in Banneux  (Read 103 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Salve Regina
Ark van Hoop

Niet meer actief op dit forum

« on: 12 May, 2011,; 13:35 »

Voor meer info:
http://home.hccnet.nl/f.sluis/platform30plus/170507.htm

Niet meer actief op het forum.
Salve Regina
Ark van Hoop

Niet meer actief op dit forum

« Reply #1 on: 12 May, 2011,; 13:39 »

Sorry, niet gezien dat het hier om een ouwe link gaat.......    Sad Shocked
Waar die ontmoeting rond hemelvaart dit jaar is, kan ik niet vinden. Paulus had het er elders op de site (voorsteltopic) over.
Kan de moderator deze post svp weghalen? Huh

Niet meer actief op het forum.
Paulus
Levende Tuin

« Reply #2 on: 12 May, 2011,; 13:53 »

De ontmoeting van de RK 30 + vind dit jaar plaats in Tegelen. Dit omdat Huize Casanova in Nijmegen geen plaats voor deze dagen had. Er was hierover een misverstand ontstaan.
Ik heb zelf omdat ik mij voor deze R.k. 30+ ontmoetingsdagen heb opgegeven de juiste en nadere info ontvangen.
Het probleem is nu echter dat er nog maar plaats is voor 23 jong volwassen. Dit omdat men in Tegelen weinig opvang en slaap ruimte heeft. Mijn excuus dat ik nu wellicht mensen moet teleurstellen. Ik kreeg pas 2 dagen geleden bericht van wijzing over de plaats waar de Rk 30+ ontmoetingsdagen nu uiteindelijk worden gehouden.

Hierbij de juiste weblink van het Rk 30 + Platform:

http://home.hccnet.nl/f.sluis/platform30plus/index.htm

Groeten van Paulus

Zoals E. H. Herroelen het eens zei tijdens een vastenconferentie : “Het Latijn, de mensen verstonden het niet, maar ze begrepen het. Nu, met de volkstaal, verstaan ze het, maar ze begrijpen het niet meer”.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: