|
Ingrid
|
 |
« on: 19 September, 2011,; 13:06 » |
|
En ja, we zijn er weer. Na vier edities is het tijd voor het eerste lustrum.
Daarom, zoals het nu lijkt:
Credimus Bootcamp 2012, van 11 t/m 17 augustus 2012. Locatie volgt zsm.
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #1 on: 20 September, 2011,; 08:16 » |
|
YEEY!
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #2 on: 28 September, 2011,; 10:23 » |
|
Ok, hier is wat meer informatie:
Wat: Credimus Bootcamp 2012 - het Rijke Roomsche Leven Wanneer: zaterdag 11 t/m vrijdag 17 augustus 2012 Waar: Geffen
Uiteraard staat het ook vrij ipv een hele week een of meerdere dagen langs te komen (al bevelen we je van harte het meemaken van de volledige week aan)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paulus
|
 |
« Reply #3 on: 30 September, 2011,; 16:41 » |
|
Wow wat gaaf! Ik had al eind Augustus dit jaar besloten om in 2012 naar Bootcamp te gaan! Ik zie er naar uit om daar naar toe te kunnen gaan. Zijn er onder jullie die al weten of ze in 2012 naar Bootcamp willen / zullen gaan? Ik ga tijdens Bootcamp voor het eerst sinds vele jaren weer gezellig kamperen. Dit geeft een (h)echt familie gevoel. Is er al bekend waar in Geffen Bootcamp 2012 gehouden? Is dit rondom de pastorie van Geffen? Ik zou het leuk vinden om via dit topic (onderwerp) te weten wie er al dan niet naar Bootcamp gaan volgend jaar in 2012.
Groeten van paulus
|
|
|
|
|
|
Zoals E. H. Herroelen het eens zei tijdens een vastenconferentie : “Het Latijn, de mensen verstonden het niet, maar ze begrepen het. Nu, met de volkstaal, verstaan ze het, maar ze begrijpen het niet meer”.
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #4 on: 30 September, 2011,; 17:44 » |
|
We verblijven in de tuin van de pastorie, zeg maar tussen pastorie en Kerk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paulus
|
 |
« Reply #5 on: 30 September, 2011,; 18:26 » |
|
Thanx Ingrid,
dan weet ik dat alvast.
Is er al bekend wat Bootcamp gaat kosten in 2012? Kan ik mij nu al opgeven voor Bootcamp 2012? Is er een online folder van Bootcamp 2012 beschikbaar? Kan ik mij online opgeven voor Bootcamp 2012?
Is het wellicht een idee om in de H.H. Maria en Johannes Evangelist Parochie (Den Bosch en Rosmalen) een keer avonden plaats vinden waarin iets wordt verteld over Bootcamp om zo jongeren en jong volwassenen uit te nodigen en bekend te maken met Bootcamp. Ik weet dat er in ieder geval in de hiervoor genoemde Parochie altijd folders van Bootcamp achter in de kerk liggen.
Groeten van Paulus
|
|
|
|
|
|
Zoals E. H. Herroelen het eens zei tijdens een vastenconferentie : “Het Latijn, de mensen verstonden het niet, maar ze begrepen het. Nu, met de volkstaal, verstaan ze het, maar ze begrijpen het niet meer”.
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #6 on: 30 September, 2011,; 23:26 » |
|
Paulus,
In de Lambertuskerk in Rosmalen heeft de afgelopen periode geen folder gelegen hoor! In de St. Jan hebben ze wel gelegen, maar ik heb het vermoeden dat ze niet echt zijn meegenomen door belangstellende jongeren.
Het publiek dat naar de (inloop)avonden komt, is nou niet bepaald publiek dat naar een bootcamp zou gaan. Ik betwijfel dus of dát enig zin heeft. Het ligt ook aan de manier waarop er reclame voor wordt gemaakt. (Waarmee ik niets wil zeggen, maar sommige mensen hebben soms een ietwat dwingende manier om je proberen over te halen. Hiermee bereik je m.i. juist eerder het tegenovergestelde.) Misschien dat je eerder iets bereikt in de Bossche Lucaskerk, omdat daar meer jongeren komen.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #7 on: 01 October, 2011,; 09:05 » |
|
Op zich zou rl reclame maken erg handig zijn..ware het niet dat de organisatoren niet bepaald in de buurt wonen van 's Hertogenbosch. overigens hebben we besloten dit jaar niet zozeer met flyers te proberen te promoten (zoals Viet al zei, het levert weinig op, maar dan even in vrije vertaling  ), maar meer via via, zowel rl als via diverse sociale media. Daarbij zijn we dan wel afhankelijk van anderen (hinthint)  @Paulus: kosten zijn nog niet bekend, afgelopen jaren lagen die ergens rond de 80-90 euro. We proberen ze relatief laag te houden, maar ik kan niks garanderen. Daarnaast wordt de komende weken als het goed is onze site weer up-to-date gemaakt. Je kunt je zeker opgeven, al bij het voor jou bekend e-mailadres  @Viet: wij zijn niet zo dwingend toch..hoop ik? Anders had je ons (vooral mij, aangezien ik vnl de promo doe) een schop moeten verkopen hoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #8 on: 01 October, 2011,; 19:22 » |
|
Nee joh, jij niet. Maar sommige mensen kunnen in hun enthousiasme nogal dwingend overkomen. "Ik vind... " en dan op zó'n manier gezegd dat je er bijna achteraan denkt: "... en dat moet (!) jij ook vinden." Maar jouw vrije vertaling van mij klopt aardig. 
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Paulus
|
 |
« Reply #9 on: 28 October, 2011,; 12:50 » |
|
Is er al bekend wie de (eventuele) sprekers zullen zijn bij Bootcamp 2012?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #10 on: 10 November, 2011,; 16:12 » |
|
We hebben een aantal mensen op het oog die de afgelopen jaren ook geweest zijn. De meest prominente daarvan is Fr. Tim Finigan, schrijven van deze blog. Er is alleen nog niemand officieel vastgelegd!
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Paulus
|
 |
« Reply #11 on: 05 December, 2011,; 17:25 » |
|
Ik vroeg mij af of er al een flyer en folder beschikbaar is voor Bootcamp 2012. Ik zie daar naar uit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #12 on: 05 December, 2011,; 20:40 » |
|
Zoals Ingrid op 1 oktober al heeft gezegd, zijn de organisatoren dit jaar niet van plan om met flyers te gaan werken omdat deze manier te weinig oplevert. Het lijkt me weinig zinvol om nu al reclame te gaan maken voor iets dat pas plaatsvindt over acht maanden. Volgens mij heeft het meer zin om daaraan te beginnen in het voorjaar. Maar ik zit niet in de organisatie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paulus
|
 |
« Reply #13 on: 06 December, 2011,; 12:23 » |
|
Ik denk eerlijk gezegd wel dat er jongeren en jong volwassenen zijn die rond December al hun vakantie planning moeten doorgeven waar zij werken. Ik weet nu wanneer Bootcamp 2012 plaatsvind en ik houd uiteraard deze datum vrij. Met een flyer maken bedoel ik niet dat er velen gedrukt moeten worden. Dit zou inderdaad vrij kostbaar zijn. Ik zit er eerder aan te denken om een flyer te maken welke men per mail aan katholieke jongeren en jongvolwassenen waarmee men bevriend is kan sturen. Ik zou het nu vrij kort en algemeen houden op de flyer. Door er o.a. op te zetten verdere info volgt nog.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paulus
|
 |
« Reply #14 on: 29 December, 2011,; 13:12 » |
|
Ik moet nog steeds mijn oude tent testen. Zodra ik weet of deze het nog doet geef ik mij op voor Credimus Bootcamp 2012. Hoeveel jongeren doen er gemiddeld mee aan een week Credimus Bootcamp?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|