Hallo altezaam,
Hieronder even het antwoord van het GVB.., maar zoals altijd net niet wat ik gewild had..
Het betreft hier nml het verkeerde deel van de route, nml de terugweg van Amsterdam Muiderpoort NS naar Amsterdam Sloterdijk NS ipv andersom..

Lijn 15:
Vanaf aanvang exploitatie (hun tekst..

) tot ±19.00 uur;
- Haarlemmermeerstraat
- Hoofddorpplein
- Aalsmeerweg
- toerit A10 ri. Amersfoort
- afrit S108 Amstelveen
- De Boelelaan
- la. Buitenveldertselaan
- ra. Strawinskylaan
- ra. Beethovenstraat
- la. De Boelelaan naar A10
- ri. Amersfoort
- afrit S112 Duivendrecht
- Gooiseweg
- Amstelstation
- afrijden naar beneden (via de andere weghelft)
- ra. Kamelingh Onneslaan
- la. Middenweg
- Linnaeusstraat
- ra. Wijttenbachstraat
- Muiderpoortstation, vice versa.
Er wordt wel geadviseerd rekening te houden met het in het honderd lopen van de dienstregeling..
Maar ach.. als je mooie dag toch al overhoop gaat met dank aan een marathon kan een beetje vertraging met de bus er ook nog wel bij.., zolang het maar leuk blijft..

De boel dus andersom lezen en je weet hoe je vanaf Muiderpoortstation daar kan komen..
Ik vermoed dat de route vanaf Amsterdam Sloterdijk ook tot de Haarlemmermeerstraat zal gaan, maar dat weet ik nog niet zeker en ik hoop dat het GVB daar zsm uitsluitsel over geeft... Overigens.. als ik het zo'n beetje inschat is het vanaf de Haarlemmermeerstraat een kwartiertje max lopen tot de Agnes denk ik zo..
En voor de mensen die al helemaal niet denken over het OV..
Voorzover ik het kan vinden is het die zondag in de nabije omgeving van de Agnes nog altijd gratis parkeren..
Zelf overweeg ik m'n auto in de buurt van de Haarlemmermeerstraat te parkeren, redelijke afstand en dus gratis..
Meer als er meer duidelijk is/wordt..
Mvg,
Minollie