|
puellapaschalis
|
 |
« on: 29 October, 2006,; 12:57 » |
|
Volgende zondag, 5 november. Wie gaat er mee? Ik ben misdienaar, samen met vijf anderen (allemaal uit Groningen behalve een, die een soort honourary-Stadjer is). Ik ben erg benieuwd hoe het zou gaan  Dus. Who else? Love and prayers, PP
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #1 on: 29 October, 2006,; 15:43 » |
|
Volgens mij gaat die viering een aardig bisdom Groningen-Leeuwarden feestje worden. Ik doe samen met nog een meisje de lezingen, dus de lectrices komen ook al uit het noorden  Ga ook mee met de bus vanuit Leeuwarden en heb er echt zin in!
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #2 on: 29 October, 2006,; 17:47 » |
|
Ook ik ben erbij. Maar eerst woensdag naar Ljouwert voor Allerheiligen....
Alina.
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #3 on: 29 October, 2006,; 18:22 » |
|
Volgens mij gaat die viering een aardig bisdom Groningen-Leeuwarden feestje worden. Ik doe samen met nog een meisje de lezingen, dus de lectrices komen ook al uit het noorden  Ga ook mee met de bus vanuit Leeuwarden en heb er echt zin in! Buahahaha! Zal ie volgend jaar gewoon in 't Hoge Noorden plaatsvinden? Ik hoop in de bus vanuit Groningen te kunnen gaan, maar (typisch!) was ik vorige week weg en kon me dus niet aanmelden. Nou ja, we zullen zien. Love and prayers, PP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #4 on: 29 October, 2006,; 19:55 » |
|
Ik kom bijna om in de mensen die vragen of ik ook meega... maar ik ben bang dat het geworkshop en de massaliteit niet echt iets voor mij is... Mensen, help! Overtuig mij. 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #5 on: 29 October, 2006,; 20:18 » |
|
Och, vooruit! Ik weet min of meer zeker dat behalve de Mis de dag ook voor mij "moeilijk" zou zijn...email Hao maar een vraag of er misschien nog plekken zouden zijn in de bus  Met liefde en gebed, PP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #6 on: 29 October, 2006,; 20:23 » |
|
(allemaal uit Groningen behalve een, die een soort honourary-Stadjer is)
Ik weet dat je het lief bedoelt, en heel erg bedankt daarvoor, maar... *rent gillend weg* Ik ben er! Jullie kunnen me herkennen aan dat ik misschien de langste persoon en zeker de langste vrouw daar ben (Mark is een dwerg  ).
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #7 on: 29 October, 2006,; 20:26 » |
|
Ungrateful wretch!!  Love and prayers (no, really  ) PP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #8 on: 29 October, 2006,; 20:48 » |
|
Och, vooruit! Ik weet min of meer zeker dat behalve de Mis de dag ook voor mij "moeilijk" zou zijn...email Hao maar een vraag of er misschien nog plekken zouden zijn in de bus  Met liefde en gebed, PP Ik ga er een nachtje over slapen, en wie weet verblijd ik Hao dan met een mailtje...
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #9 on: 29 October, 2006,; 21:50 » |
|
He Marc gewoon gaan toch? Wat heb je te verliezen, in het ergste geval een verloren zondag (kan ik me niet voorstellen maar toch) en je nachtrust misschien want tis een vroegertje  Ja het is druk, maar vond dat ook wel een hele ervaring hoor. Geeft toch aan dat er heeel veeel jongeren in Nederland zijn die actief katholiek zijn en dat vond ik een heel mooi gezicht. Workshops waren vorig jaar echt interessant, waren goede sprekers en de infomarkt is ook echt lachen. Loop je rond en dan sta je met de jongerenbisschop Mgr de Jong te praten, je drinkt even een bakje met de zusters van St.Jan en doet een computerspelletje met de studenten van Arienskonvict  Dat is zo inspirerend en verrijkend. Gewoon proberen en ja misschien vind je het wel verschrikkelijk. Weet je het voor volgend jaar en ben je even gezellig met vrienden op stap geweest. En in gunstige geval heb je er een mooie ervaring bij  En opgeven voor de busreis kan nog gerust, maar zou wel fijn zijn als jullie dat zo snel mogelijk doen 
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #10 on: 29 October, 2006,; 22:05 » |
|
Wat handig toch, een jongerenwerker op je forum 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #11 on: 29 October, 2006,; 22:15 » |
|
Ik ben zelf te oud voor jongeren-dingen. Ik werd gevraagd, hoor!!
PP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #12 on: 29 October, 2006,; 22:16 » |
|
Ja, je bent ook ZO oud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #13 on: 29 October, 2006,; 22:18 » |
|
Ja. In m'n hoofd, in m'n hart, en min of meer de rest van m'n lichaam ook. Tijd vanaf m'n geboorte? Maakt niks uit.
PP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #14 on: 29 October, 2006,; 22:20 » |
|
Even zodat iedereen hier het weet: PP kan heel hard rennen, zolang je maar voor haar uit rent, en het richting een gastenkapel is om Rozenkrans te doen!  Oud? Pfff.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|