Pages: 1 2 3 [4]   Go Down
  Print  
Author Topic: Katholiekejongerendag  (Read 3929 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #45 on: 06 November, 2006,; 15:38 »

Weet je, het zou mooi zijn (Alina en ik en een paar anderen hebben al hierover gepraat) als er een weekendje was, met uitstelling (ja, continu Wink), en dan wat workshops en catechese-sessies erbij. In Groningen was er eind september een nacht van aanbidding, die helemaal fantastisch was, en ik denk dat we weer zo'n avond mogen hebben volgende Goede Week.

Youth 2000 organiseert zulke dingen wel (ze noemen hen "festivals" of "retreats"), maar voor mij is die muziek een beetje te boeiend...da's een van de redenen wrom ik me niet meer noem als "jongeren". Maar dat is een andere draad....

Oh, en graag in 't Noorden. Bijna vijf uur onderweg kan little old ladies like me niet zo goed aan hoor!

Met gebed en liefde,

PP

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #46 on: 06 November, 2006,; 15:47 »

Waarom niet Utrecht? Ligt centraal, heeft aartsbisschop.

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it.
--Pope John Paul II
Alina ofs
Tent van Abraham

Je Vous adore, mon Seigneur et mon Dieu!

« Reply #47 on: 06 November, 2006,; 15:57 »

Wat denken jullie van Zwolle? Heel goed te doen, ze hebben daar de IJsselhallen. Of MartiniPlaza....Nieuwegein is voor Noordelingen echt ver weg....Bovendien....je moet wel bedenken dat er niet overal een goede locatie is. Zowel Zwolle als Groningen zijn veeeeeeel beter met OV te bereiken dan Nieuwegein.....En zowel MariniPlaza als IJsselhallen staan goed aangegeven op de wegwijzers en er stopt 1x per 15 minuten een bus! Dus....KJD in IJsselhallen!

Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #48 on: 06 November, 2006,; 16:16 »

Liefs in een kerk, weet je. Er moet wel ergens een beschikbare plaats zijn - een kerk groot genoeg, met ruimte daarnaast voor de catechese.

Slapen kan in slaapzakken, en we eten simpel. Maar Onze Lieve Uitgestelde Heer mag en wil niet alleen zijn, hoor! Mensen moeten onthouden dat zulke dingen ziet voor HEN zijn, maar (tenminste in de eerste plaats) voor God. We loven Hem niet omdat het ons goed doet, maar omdat Hij God is, en wij Zijn volk zijn (dat het ons wel goed doet is een mooie side-effect Wink). Ok, nu ga ik ophouden met mensen-vertellen-hoe-zij-moeten-zijn.

Ik snap het wel dat als het in Groningen (of zelfs Zwolle) plaatsvindt dan zal al de Limburgers (et al) zeuren..maar goed, dit land is best klein, en de reis is zeker niet zo erg als je hem niet elke keer hoeft.

Maar ja. Begin te denken dat dit nu een nieuwe draad moet worden Wink

Met gebed en liefde,

PP
« Last Edit: 06 November, 2006,; 16:21 by puellapaschalis » Logged

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
Pages: 1 2 3 [4]   Go Up
  Print  

Jump to: