Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: 3 uur stilte op TV  (Read 855 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Amanda77
Levende Tuin

Absit invidia

« on: 18 October, 2007,; 15:46 »

21 oktober 2007: 3 uur stilte op de tv.
Ned. 2  RKK/KRO 22:40 - 03:35

En alsof dat nog niet bijzonder genoeg is, vullen ze deze avond met een reportage over klooster in Frankrijk.
Hierna komt de Nederlandse priemere van film: "Into great silice" Een 3 uur durende film over dit kooster (dagelijkse leven) waarin nauwelijks geproken word.

Ik heb al goede verhalen gehoord over deze film!
Ga dan ook op de 21e oktober ff uitgebreid voor zitten (als ik er nog puf voor heb Wink)

Hier volgt een link naar de website voor meer informatie:
http://www.katholieknederland.nl/kruispunt/archief/2007/detail_objectID613825.html

Alvast veel plezier!
Amanda
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #1 on: 18 October, 2007,; 15:52 »

DOEN, MENSEN, GEWOON DOEN.

Het is een super fantastische film. Ik weet niet hoe ie over zou komen op tv, in een woonkamer met al de gewone lichten die we normaal aanhebben....maar in de bioscoop was ie iig erg mooi. Ik raad het aan.

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
Alina ofs
Tent van Abraham

Je Vous adore, mon Seigneur et mon Dieu!

« Reply #2 on: 18 October, 2007,; 17:42 »

Goed initiatief....

Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
Vitalia
Ark van Hoop

Ik beroep me op mijn zwijgrecht.

« Reply #3 on: 18 October, 2007,; 19:51 »

Dan hoop ik dat iedereen die de film wil zien, 's maandags vrij is of later kan/mag beginnen: de film begint namelijk op zondagavond om 23.15 uur en duurt tot ± 03.35 uur in de nacht.

Als ik kijk naar mezelf, loopt m'n wekker twee uur later al weer af.

Gelukkig heb ik de film in de bioscoop gezien en vond 'm juist door de eenvoud schitterend.
Ik heb de dvd('s) in bestelling.

Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #4 on: 18 October, 2007,; 22:37 »

WAT VET!

Ik wou dat ik tv keek. Tongue

Ik wacht op de dvd denk ik... want ik wil hem ab-so-luut zien.

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it.
--Pope John Paul II
Alina ofs
Tent van Abraham

Je Vous adore, mon Seigneur et mon Dieu!

« Reply #5 on: 19 October, 2007,; 06:12 »

De dvd ervan is al lang uit. Ik kan het weten, want ik heb hem in mijn bezit. Je mag hem wel lenen, laat het effe weten, dan geef ik hem morgen aan PP mee. En vice versa komtie ook wel weer terug......

Alina.

Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #6 on: 19 October, 2007,; 11:07 »

Oooh, dat zou geweldig zijn! Dan krijg je 'm 18 november weer terug, is dat goed? Smiley

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it.
--Pope John Paul II
Amanda77
Levende Tuin

Absit invidia

« Reply #7 on: 19 October, 2007,; 11:51 »

Hoihoi.

Voor een ieder die de DVD zelf wil hebben. Ik zag datìe ook te koop ik via de KRO webwinkel.

www.kro.nl

Misschien moet ik maar verstandig zijn, de DVD kopen en in sfeervolle woonkamer gaan kijken. (sfeerverlichting met kaarsjes aan) 3:30 is ook te laat voor mij Sad

Tot snel!!
Amanda
Vitalia
Ark van Hoop

Ik beroep me op mijn zwijgrecht.

« Reply #8 on: 20 October, 2007,; 16:06 »

Ik denk dat het geen kwaad kan om ook even te kijken bij Bol.com. Via Bol.com heb je de dvd eerder in huis (tenminste gerekend naar ervaringen met de KRO-webwinkel in het verleden). Qua prijs méén ik dat de KRO duurder is, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Voor mensen die overwegen het boek ook te kopen: aan te raden.

Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: