|
Alina ofs
|
 |
« on: 23 October, 2007,; 18:17 » |
|
Zoals al in een andere draad aangegeven, mag ik bij deze opnames aanwezig zijn. Zou het mogelijk zijn om met de KJD een foto te maken van de Credimussers/Sursum Cora-ers EN één van alle jongeren uit Groningen Leeuwarden, zodat ik dat de 14e aan Zijne Eminentie aan kan bieden?
Alina.
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Minollie
|
 |
« Reply #1 on: 23 October, 2007,; 19:01 » |
|
Hoi Alina, Ik heb geen idee of we dat die dag voor mekaar kunnen boksen, maar ik ben er zeker een voorstander van om iets dergelijks die dag in de herkansing wel te realiseren.. ('t liep zondag beetje knullig dat dat er niet meer inzat..  ) Zijn er nog mensen die suggesties hebben aangaande de plek en wie er zoal nog meer bij zouden moeten/kunnen zijn? ('t lijkt me geen fijn plan om alle bezoekers op een foto te zien te persen, dat redden we nooit..  ) BTW: eigenlijk.. vind ik dat Guppie er dan ook bij zou moeten zijn, 't was tenslotte zijn idee toch!  Gr, Minollie
|
|
|
|
|
|
Stephen Hawking over buitenaards leven.. “We hoeven alleen maar naar onszelf te kijken om te zien hoe intelligent leven zich kan ontwikkelen tot iets dat we niet graag zouden ontmoeten.”
If stupidity is a gift of God, then God must have made a little mistake in being way to generous with this
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #2 on: 24 October, 2007,; 13:11 » |
|
Een foto van alle jongeren op de KJD moet je eigenlijk met Hao ff kortsluiten. Want in principe waaiert de hele groep uit op de dag zelf en laten we die gewoon hun gang gaan. Misschien bij de bus ofzo?
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #3 on: 24 October, 2007,; 13:29 » |
|
OK, kzal Hao bellen. En misschien voor het geval het niet lukt, even vannavond fotootje in Leeuwarden met zr. AnimaChristie....
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Guppie
|
 |
« Reply #4 on: 24 October, 2007,; 14:41 » |
|
BTW: eigenlijk.. vind ik dat Guppie er dan ook bij zou moeten zijn, 't was tenslotte zijn idee toch!  Gr, Minollie Present! 
|
|
|
|
|
|
Laetetur cor quarentium Dominum
|
|
|
|
Minollie
|
 |
« Reply #5 on: 24 October, 2007,; 16:09 » |
|
Nee maar Guppie toch.. Ben jij dan ook voornemens naar de Katholieke Jongerendag in Den Bosch te gaan dan? Had ik toch niet verwacht van onze oudste jongere uit de Agnes..  Anyway, wat mij betreft zou je er eigenlijk echt bij moeten zijn, al is het alleen maar vanwege je enthousiasme.. Gr, Minollie
|
|
|
|
|
|
Stephen Hawking over buitenaards leven.. “We hoeven alleen maar naar onszelf te kijken om te zien hoe intelligent leven zich kan ontwikkelen tot iets dat we niet graag zouden ontmoeten.”
If stupidity is a gift of God, then God must have made a little mistake in being way to generous with this
|
|
|
|
Guppie
|
 |
« Reply #6 on: 24 October, 2007,; 19:21 » |
|
OK ik geef toe: ik zag je zinsnede 'op welke plek' en keek weer eens niet verder dan mijn guppeneus lang is en zag daardoor de letter KJD over het hoofd want daar ga ik dus niet naar toe. Mij te EO-achtig, althans gelet op wat er vorig jaar te zien was op de buis en bovendien... ik en Den Bosch dat is vragen om moelijkheden  Maar misschien wordt er nog eens een KOJD (Kath. Oudere Jongeren Dag) georganiseerd. Dan ben ik er zeker bij.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Secretaris Sursum Corda
Koor in het Koninkrijk
|
 |
« Reply #7 on: 24 October, 2007,; 19:57 » |
|
Guppie, bij deze vraag ik je officieel of je met ons mee wil gaan naar de kjd. Vervoeg het Sursum Corda team ( Amanda, Minollie, moi enz...). Je bent zeer welkom!
mvg
Dirk
|
|
|
|
|
|
Gloria Patri, et Filio, et Spiritui Sancto. Sicut erat in principio, et nunc et semper: et in saecula saeculorum. Amen www.theodoricus.blogspot.com
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #8 on: 24 October, 2007,; 23:18 » |
|
Er waren anders wel een stel bloedmooie acolieten tijdens de H.Mis (met vreselijke muziek, ja, dat wel).
Weet je dat geknield zitten achter 23 consecrerende priesters BEST HEEL GAAF IS al zijn de ceremoniarissen je tintabelli vergeten?
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #9 on: 25 October, 2007,; 06:25 » |
|
Ik mag iemand meenemen naar Utrecht. Ik stel voor dat dat Guppie is!
Heb Hao gemaild en het gaat helemaal goed komen.
Alina.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Amanda77
Levende Tuin

Absit invidia
|
 |
« Reply #10 on: 31 October, 2007,; 13:12 » |
|
@Guppie Pleaseeeeeee ga mee!!  @rest Ik wacht rustig af waar ik verwacht word voor die foto. Amanda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guppie
|
 |
« Reply #11 on: 31 October, 2007,; 23:02 » |
|
@Guppie Pleaseeeeeee ga mee!!  @rest Ik wacht rustig af waar ik verwacht word voor die foto. Amanda Maak jij je nou werkelijk 's nachts op 12 over 1 druk of ik meega naar de opnames van Kruispunt?  Of staat misschien je computerklok nog op wintertijd ??  Maar terzake. Vooruit dan maar weer. Ja ik ga mee naar die opnames van Kruispunt en aangezien ik Dirk toch ook niks kan weigeren ja ik ga ook mee naar de KJD. Maar... over beide moet ik wel nog even wat info hebben zoals wat er is afgesproken t.a.v. de KJD en wanneer en waar en hoe en what about die Kruispuntopnames. Ik zie het wel verschijnen. Dank alvast.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|