|
Marq
|
 |
« Reply #15 on: 07 October, 2007,; 09:59 » |
|
Suggestie: is het misschien een idee om op www.credimus.nl de mogelijkheid te bieden dat mensen kunnen doorklikken naar het forum? Ik dacht eraan na de link die op www.sursum.nl is geplaatst. www.credimus.nl is makkelijker dan www.credimus.nl./forum, natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #16 on: 07 October, 2007,; 10:41 » |
|
Tsja...we need to do something about that 
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
Sergius
Guest
|
 |
« Reply #17 on: 18 October, 2007,; 20:53 » |
|
Hallo,
Wordt de rubriek Spelletjes en Onzin niet meegenomen in de telling van het aantal berichten? Ik mis er namelijk drie. Ook zie ik een paar plaatjes niet, bijvoorbeeld het icoontje voor nieuw bericht. Dan heb ik zo'n rood kruisje. Mis ik iets?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #18 on: 18 October, 2007,; 22:36 » |
|
Spelletjes en onzin wordt inderdaad niet meegenomen, dat heb je erg goed gezien  Dat is om de onzin echt des onzins te houden, en zodat mensen niet posten om hun statistieken op te krikken of zoiets (hier spreekt zelfkennis, dat begrijp je  ). Het icoontje voor nieuw bericht - welke browser gebruik je? Het zou gewoon blauw moeten zijn. Een rood kruisje betekent dat je browser het plaatje niet kon vinden (en dus doorgaans dat het plaatje niet bestaat), maar het staat gewoon op de server...
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Sergius
Guest
|
 |
« Reply #19 on: 19 October, 2007,; 22:46 » |
|
Nou, dan zal ik ook maar serieus gaan praten. Ik heb de prachtige internetbrowser IE 7.0, of mis ik een of ander grafisch programmaatje?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #20 on: 20 October, 2007,; 20:13 » |
|
Hum. http://www.getfirefox.com zou iets moeten doen denk ik 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wateengedoe2
|
 |
« Reply #21 on: 02 January, 2008,; 18:56 » |
|
Mij viel op dat als je de forumtaal op Nederlands zet, de namen van de maanden wegvallen (weer teruggezet op Engels en nu zijn ze er weer). Is hier iets aan te doen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wateengedoe2
|
 |
« Reply #22 on: 02 January, 2008,; 18:59 » |
|
Nog een vraag: kun je je eigen posts editten? Ik kan die optie zo gauw niet vinden. En als ik dan tóch bezig ben  Is het mogelijk een instelling te veranderen, zodat je na het posten terugkomt in het topic en niet op het subforum waar dat topic staat?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #23 on: 02 January, 2008,; 19:03 » |
|
Re: editten - als het goed is zie je een "modify" knopje bij je posts. Dat is ons woord voor "edit"  PP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wateengedoe2
|
 |
« Reply #24 on: 02 January, 2008,; 19:15 » |
|
Re: editten - als het goed is zie je een "modify" knopje bij je posts. Dat is ons woord voor "edit"  PP Dit is wat ik zie (afgezien dan van het IP-nr dat ik ff heb weggeklodderd) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #25 on: 02 January, 2008,; 19:22 » |
|
In dat geval is het misschien besloten (door VA en mij) om dat niet toe te laten. Ik zal de instellingen ff kijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #26 on: 02 January, 2008,; 19:26 » |
|
Het korte antwoord is dat het van de board (Keuken, Parochiezaal, enz) afhangt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dostojevski
Koor in het Koninkrijk
|
 |
« Reply #27 on: 02 January, 2008,; 22:44 » |
|
Aha, en je wilt dat we nieuwsgierig worden naar het lange antwoord?  Maarre... dan moet ik maar gelijk in 1x goed posten, of anders editten via een nieuwe post, dat krikt het totaal aantal berichten op dit forum wel lekker op. 
|
|
|
|
|
|
Watchman of the deepest night Call forth a nocturnal light Dividing night from night In him the morning star arises
|
|
|
|
wateengedoe2
|
 |
« Reply #28 on: 03 January, 2008,; 13:24 » |
|
Aha, en je wilt dat we nieuwsgierig worden naar het lange antwoord?  Nou je 't zegt ... Maarre... dan moet ik maar gelijk in 1x goed posten, of anders editten via een nieuwe post, dat krikt het totaal aantal berichten op dit forum wel lekker op.  Nja, is een beetje als in de persoonlijke profielen op credible hè ... Gewoon wat beter nadenken voor het posten (en dat gaat meer om technische zaken als juist spellen en quoten, want natúúrlijk denk ik inhoudelijk gezien áltijd goed na voordat ik post!  ) en af en toe 'ns gebruik maken van de previewfunctie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #29 on: 03 January, 2008,; 14:19 » |
|
Je kunt je post editen gedurende de tijd (+nog een beetje) die het kost om het door te lezen, zodat je eventuele typefouten etc. er uit kunt halen. Daarna zijn ze definitief. Dit is om te voorkomen dat mensen in een discussie van mening veranderen terwijl anderen al aan het reageren zijn, om het zo maar even uit te drukken  Bovendien houdt iedereen hier zich natuurlijk aan forumregel 1, dus dan is editen niet nodig denk ik. PP ziet "modify" bij ELKE post omdat ze nou eenmaal uebermachtig is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|