Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Down
  Print  
Author Topic: Vraag het de mods!  (Read 14622 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #30 on: 03 January, 2008,; 14:20 »

Mij viel op dat als je de forumtaal op Nederlands zet, de namen van de maanden wegvallen (weer teruggezet op Engels en nu zijn ze er weer). Is hier iets aan te doen?

Ik zal er naar kijken. Waarschijnlijk ontbreekt er ergens een taal-bestandje.

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it.
--Pope John Paul II
wateengedoe2
Levende Tuin

« Reply #31 on: 03 January, 2008,; 16:51 »

Je kunt je post editen gedurende de tijd (+nog een beetje) die het kost om het door te lezen, zodat je eventuele typefouten etc. er uit kunt halen. Daarna zijn ze definitief. Dit is om te voorkomen dat mensen in een discussie van mening veranderen terwijl anderen al aan het reageren zijn, om het zo maar even uit te drukken Wink Bovendien houdt iedereen hier zich natuurlijk aan forumregel 1, dus dan is editen niet nodig denk ik. PP ziet "modify" bij ELKE post omdat ze nou eenmaal uebermachtig is.
Ik heb er net even op gelet na het posten van een nieuwe post en ik zie dan nog steeds geen editknopje.
David
Co-redemptrix
BC2010

« Reply #32 on: 09 March, 2008,; 21:53 »

Op gloria.tv (=link) zag ik heel leuke katholieke emoticons. Misschien iets voor credimus.

Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #33 on: 10 March, 2008,; 00:39 »

Hm, over de paffende non moet ik nog even nadenken... wel een goeie tip Smiley

(Ik zou niet weten hoe je dat moet regelen, misschien PP? Smiley )

--Pope John Paul II
Melanius
taong
*

« Reply #34 on: 14 March, 2008,; 17:57 »

Beste Mods,

Ik ben op zoek naar de "voorstel-topic",  om mij voor te stellen, maar weet hem zo gauw niet te vinden...

Waar zit die ergens ?

Tot ziens.
Minollie
Troostende Fluit

« Reply #35 on: 14 March, 2008,; 17:59 »

Hoi mod's..

Ten aanzien van nieuwe leden..

Ik vraag me af of het mogelijk is om potentiële nieuwe leden dmv hun activatie mail min of meer te verplichten zichzelf voor te stellen in het Voorstel-topic?

Hoewel dit natuurlijk in kan houden dat men daar voor bedankt en dus geen actief lid wordt, lijkt het me op zich geen bezwaar om dit van een ieder te verlangen. Enerzijds is het een extra drempel voor mensen die enkel en alleen maar hun zegje willen doen en anderzijds weet de rest sneller wat er voor vlees in de kuip zit (hoe toepasselijk tijdens de Vasten.. Wink)..

Misschien dat iets dergelijks een oplossing kan zijn voor enkele ergernisjes etc op het forum?

Gr,
Minollie

Stephen Hawking over buitenaards leven..
“We hoeven alleen maar naar onszelf te kijken om te zien hoe intelligent leven zich kan ontwikkelen tot iets dat we niet graag zouden ontmoeten.”

If stupidity is a gift of God, then God must have made a little mistake in being way to generous with this
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #36 on: 14 March, 2008,; 18:01 »

Beste Mods,

Ik ben op zoek naar de "voorstel-topic",  om mij voor te stellen, maar weet hem zo gauw niet te vinden...

Waar zit die ergens ?

Tot ziens.

Melanius,

het is ge-sticky'd in de Theekamer.

Hoi mod's..

Ten aanzien van nieuwe leden..

Ik vraag me af of het mogelijk is om potentiële nieuwe leden dmv hun activatie mail min of meer te verplichten zichzelf voor te stellen in het Voorstel-topic?

Hoewel dit natuurlijk in kan houden dat men daar voor bedankt en dus geen actief lid wordt, lijkt het me op zich geen bezwaar om dit van een ieder te verlangen. Enerzijds is het een extra drempel voor mensen die enkel en alleen maar hun zegje willen doen en anderzijds weet de rest sneller wat er voor vlees in de kuip zit (hoe toepasselijk tijdens de Vasten.. Wink)..

Misschien dat iets dergelijks een oplossing kan zijn voor enkele ergernisjes etc op het forum?

Gr,
Minollie

Minollie,

bedankt voor het idee, we zullen er over nadenken. Ik vind het een goede suggestie, dus we zullen zien.

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
Minollie
Troostende Fluit

« Reply #37 on: 30 March, 2008,; 02:21 »

Gewaardeerde dames..,

Ik heb een vraagje.. (yupz.. again!)

Is het misschien een idee om (al dan niet interactief voor de leden) een soort van prikbord/agenda/kalender ergens te maken zodat leden (enkel leden!) hier mooie evenementen etc onder de aandacht kunnen brengen zonder dat deze verzanden in de topic's en onvindbaar worden?

Het lijkt me wel wijs als het dan zo in mekaar wordt gezet dat enkel leden evenementen kunnen aanmaken, niet meer dan x (bijv 5 ofzo) per maand per lid, enkel hun eigen bijdrage kunnen bewerken/verwijderen en dat de kalender niet persé raadpleegbaar is voor iedereen op de wereld (of misschien juist wel..?)

Ik zou zo zeggen: doe ermee wat je niet laten kunt, het lijkt mij iig een leuke extra feature..

Mvg,
Minollie

PS:
een mogelijke toepassing is bijvoorbeeld om de liturgische kalender er vanuit Credimus voor zowel de GR/NOM als de BR/TR online te zetten?  Huh

“We hoeven alleen maar naar onszelf te kijken om te zien hoe intelligent leven zich kan ontwikkelen tot iets dat we niet graag zouden ontmoeten.”

If stupidity is a gift of God, then God must have made a little mistake in being way to generous with this
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #38 on: 30 March, 2008,; 10:20 »

Er is een calendar dinges in de software die we zomaar kunnen aanschakelen. Ik weet niet of we dat nou van plan zijn om te doen, maar ik kan de voordelen goed zien (ook een paar nadelen Wink). We zullen erover nadenken...als het ineens verschijnt kun je het aannemen dat we ervoor zijn Wink

Minollie
Troostende Fluit

« Reply #39 on: 26 January, 2009,; 17:03 »

In het kader van 'Vraag het de mods' zou m'n volgende vraag hier moeten komen ondanks het feit dat dit topic al bijna een jaar 'virtueel dood' is..

We kennen allemaal de Gebedsruimte (toch?)..
In een veel eerdere post hier werd er gemeld dat er niet gereageerd kan worden op deze posts.
Nu vraag ik me af of het misschien mogelijk is om de topicstarter (die zichzelf in gebed graag gesteund weet) een idee te geven hoeveel mensen zijn/haar topic gelezen hebben en met hem/haar meeleven..

Ik zat te denken aan de mogelijkheid om er bijvoorbeeld een kaarsje bij te zetten en die mogelijkheid te beperken tot één kaarsje per forumdeelnemer per topic. Op die manier krijgt de starter toch het idee hoeveel mensen er wel niet bij hem/haar stilstaan.

Zomaar eens een suggestie, moet niet, mag wel.. Wink

Gr,
Minollie

puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #40 on: 26 January, 2009,; 17:06 »

Dit is te zien als je naar de colom "Views" kijkt. Ook kun je de persoon PM'en Smiley

Minollie
Troostende Fluit

« Reply #41 on: 26 January, 2009,; 18:28 »

Het vervelende is dat je bij de kolom views echt iedereen ziet die even je intentie gezien heeft..
Dat wil niet zeggen of iemand echt met die intentie bezig is..

Stel dat je dus de mogelijkheid hebt om simpel een kaarsje of iets dergelijks te zetten dan getuigt dat al meer van het feit dat je echt met iemand begaan bent (je doet er even moeite voor). De genoemde beperkingen houden dan weer in dat je niet honderden kaarsjes etc kan plaatsen en het aantal views is niet langer 'toonaangevend' of er mensen meeleven.

Een PM kan dan net weer even overkill zijn.

Gr,
Minollie

puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #42 on: 26 January, 2009,; 18:31 »

Ik snap je punt, maar dan krijg je ook mensen die sowieso een kaarsje zou "sturen" ongeacht of ze die intentie nou wel of niet in hun intercessies wel zouden opnemen. En dit naast de technische vragen. Ik denk dat het voor nu onmogelijk is.

VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #43 on: 28 January, 2009,; 22:44 »

En een van uw mods heeft zonder aanzien des persoons een giganteske hekel aan die kaarsjes (negatieve Rorate-ervaringen).

--Pope John Paul II
Vitalia
Ark van Hoop

Ik beroep me op mijn zwijgrecht.

« Reply #44 on: 28 January, 2009,; 23:06 »

* veegt van opluchting het zweet van d'r voorhoofd.

Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Up
  Print  

Jump to: