Pages: [1] 2 3 ... 5   Go Down
  Print  
Author Topic: Vraag het de mods!  (Read 14938 times)
0 Members and 5 Guests are viewing this topic.
VeniteAdoremus
Guest
« on: 21 October, 2006,; 23:40 »

Ideetjes? Onduidelijke regels? Wat is nou toch VA's super-sandwich-recept? Vraag het de mods!
puella
Guest
« Reply #1 on: 21 October, 2006,; 23:59 »

Wat is nou toch VA's super-sandwich-recept?

HA! Dit ken ik al!!

puella
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #2 on: 22 October, 2006,; 18:55 »

Er werd ons gevraagd waarom je niet kunt antwoorden op de posts in de Gebedsruimte... Dat is omdat deze post bedoeld zijn om mee te nemen in je gebed, niet zozeer om erover te praten. Het staat allemaal iets beter uitgelegd in de sticky in de Gebedsruimte.

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it.
--Pope John Paul II
Matthijs
Stevig Anker
**

In Eo Vivimus

« Reply #3 on: 28 November, 2006,; 17:15 »

Vraagje: Wanneer krijg ik meer sterretjes onder mijn naam? Hoeveel posts moet ik daarvoor zetten?

Christ said: the Truth will set you free.
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #4 on: 28 November, 2006,; 17:40 »

Op dit moment is dat een beetje heftig: vanaf 250 posts krijg je een extra sterretje, en dan bij 500, 1000, 1500 en 2000 (zeg ik zo uit m'n hoofd).

Het is nu zo hoog omdat het hier natuurlijk gigantisch druk gaat worden over een maand of zoiets Wink, en het zou niet eerlijk zijn om mensen dan sterretjes af te pakken als we de limiet omhoogschroeven...

Later als het drukker wordt gaan we ook mensen (en de eerste-uur mensen zijn dan natuurlijk bijzonder interessant voor ons) vragen om de boel een beetje in de gaten te houden en zo als moderator, dat is nu nog helemaal niet nodig. Moderators en admins krijgen gelijk al vijf sterren in een mooi kleurtje. Omdat we gaaf zijn! Of zoiets.

--Pope John Paul II
Matthijs
Stevig Anker
**

In Eo Vivimus

« Reply #5 on: 28 November, 2006,; 17:45 »

You girlz rock!!!

Christ said: the Truth will set you free.
Marq
Credimaster

« Reply #6 on: 28 November, 2006,; 19:45 »

250 posts... Hmmm, dat wordt aanpakken! Grin

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #7 on: 28 November, 2006,; 20:30 »

You girlz rock!!!

Yup. We know  Grin

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
Minollie
Troostende Fluit

« Reply #8 on: 20 February, 2007,; 11:53 »

Vraagje aan de mods..

Zou het mogelijk zijn om het Info Center met de meest recente posts iets uit te breiden naar bijvoorbeeld 10?
Ik heb het gevoel dat met een iets uitgebreider overzicht daar, ikzelf ook een beter overzicht over nieuwe bijdragen heb.

Hoop dat het mogelijk is en indien mogelijk dat de mods dit tzt aanpassen.

Mvg,
Minollie

Stephen Hawking over buitenaards leven..
“We hoeven alleen maar naar onszelf te kijken om te zien hoe intelligent leven zich kan ontwikkelen tot iets dat we niet graag zouden ontmoeten.”

If stupidity is a gift of God, then God must have made a little mistake in being way to generous with this
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #9 on: 20 February, 2007,; 12:27 »

Hm, dat is wel een idee... Ik zal eens kijken.

Je kunt in elk geval altijd aan het blauwe bordje "new" zien of er nieuwe posts zijn in een draad.

--Pope John Paul II
David
Co-redemptrix
BC2010

« Reply #10 on: 25 September, 2007,; 20:13 »

Is het niet mogelijk een of andere truck uit te halen om van al die spam-nep-leden af te komen. Misschien door zo een overtype tekst (zoals bij father z).

Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #11 on: 25 September, 2007,; 20:34 »

Het goede nieuws is dat dat kan. Het slechte nieuws is dat we daarvoor de forumsoftware moeten updaten, en dat is niet triviaal. Daarvoor moeten we hoogstwaarschijnlijk het forum offline halen, en eerlijk gezegd heb ik daar momenteel totaal geen zin in (want ik ben stiekem nog steeds ziek). Maar vertrouw erop dat wij ons er ook dood aan ergeren en er zeker iets aan zullen doen.

--Pope John Paul II
Minollie
Troostende Fluit

« Reply #12 on: 26 September, 2007,; 00:46 »

@ VA:
Ik hoop echt van ganser harte dat er zsm een oplossing is en/of doorgevoerd wordt om idd van die mateloos irritante typjes af te komen..

Iig voor het geval je het forum op een gegeven moment (tijdelijk) offline moet halen voor een fix, dan alvast veel succes..

Gr,
Minollie

Stephen Hawking over buitenaards leven..
“We hoeven alleen maar naar onszelf te kijken om te zien hoe intelligent leven zich kan ontwikkelen tot iets dat we niet graag zouden ontmoeten.”

If stupidity is a gift of God, then God must have made a little mistake in being way to generous with this
Marq
Credimaster

« Reply #13 on: 26 September, 2007,; 08:57 »

Ach, zolang die spambots het forum zelf niet bombarderen met berichten, heb ik er niet heel veel last van. Dus van mij hoeft er nog niet meteen iets aan gedaan te worden. Maar ja, het blijft spam, en dat moet met alle macht bestreden worden, natuurlijk.

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #14 on: 26 September, 2007,; 12:49 »

Heeft iemand van jullie er op een andere manier last van dat dat ze bij "nieuwste lid" staan en zo? Als dat zo is wil ik het graag weten.

--Pope John Paul II
Pages: [1] 2 3 ... 5   Go Up
  Print  

Jump to: