|
VeniteAdoremus
|
 |
« on: 20 January, 2008,; 20:51 » |
|
Het is zo stil hier!
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #1 on: 20 January, 2008,; 20:57 » |
|
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #2 on: 20 January, 2008,; 20:59 » |
|
Hihihi  Allemaal PP's schuld  Ze gaat weg en geeft jullie een spelletje zodat ik het niet kan verpesten!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #3 on: 20 January, 2008,; 22:15 » |
|
Mja, is inderdaad angstig stil hier ineens.
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #4 on: 20 January, 2008,; 22:32 » |
|
Tja, als jullie het niet erg vinden, ga ik slapen. (Ook als jullie het wél erg vinden trouwens.  ) Mijn wekker gaat morgen om ˝6 af. Mijn werkverschaffer zou het namelijk zeer plezierig vinden als ik op tijd en wakker achter m'n bureau zit te wérken.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #5 on: 26 January, 2008,; 12:15 » |
|
HA HA HA HA jullie missen me toch wel!!! Of niet?  Hihi maarehm..ja weet niet wat ik moet zeggen eigenlijk. Ben hier nog bezig maar denk vrij vaak aan jullie. O dat ik beter internet had...maar dan zou ik minder werk doen, en minder tijd hebben voor m'n familie  Dus misschien toch goed.
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #6 on: 19 February, 2008,; 19:35 » |
|
* stapt met d'r voet in de naald... AUWWWWWWWWWWWWWW!
hihi eventjes deze draad omhoog trekken...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guppie
|
 |
« Reply #7 on: 20 February, 2008,; 11:53 » |
|
Tja, als jullie het niet erg vinden, ga ik slapen. (Ook als jullie het wél erg vinden trouwens.  ) Mijn wekker gaat morgen om ˝6 af. Mijn werkverschaffer zou het namelijk zeer plezierig vinden als ik op tijd en wakker achter m'n bureau zit te wérken. Wat een kinderachtige werkverschaffer heb jij zeg...
|
|
|
|
|
|
Laetetur cor quarentium Dominum
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #8 on: 20 February, 2008,; 19:08 » |
|
*print pagina uit. Dit neem ik mee in mijn 'functionerings'gesprek (lees: bijkletsen met de baas) begin volgende maand.  (Alsmede mijn laatstverworven boek: Help mijn baas is een aap. (Schitterend om te lezen. Klopt namelijk heel veel van.)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #9 on: 27 March, 2008,; 21:49 » |
|
HALLLLOOOOOOOOOO?  Het forum gaat 4,5 dagen dicht, dan weer open en jullie zijn allemaal zo STIL. We hebben het wel duidelijk gezegd dat het alleen maar voor het Triduum was, toch?! Waar zijn jullie nou? Het kan toch niet waar zijn dat jullie Echte Levens hebben, dat kan gewoon niet. En IEDEREEN in dit land (*hoest*) heeft een internetverbinding dat zo snel is dat Zijne Heiligheid er een beetje jaloers van is - z'n direct line met God valt een beetje tegen met sommie voorzienigheden in Rome  Dus. Geen excuus. Waar zijn jullie allemaal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #10 on: 27 March, 2008,; 21:57 » |
|
Er zit een bijbelstudie in m'n woonkamer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #11 on: 27 March, 2008,; 22:30 » |
|
Ben iets aan het vertalen (zie topic vertaalvraagje). 
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
Ismael
Koor in het Koninkrijk
|
 |
« Reply #12 on: 27 March, 2008,; 22:43 » |
|
Stilte is goed voor de ziel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #13 on: 27 March, 2008,; 23:01 » |
|
Er zit een bijbelstudie in m'n woonkamer  O ja, that reminds me.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mama-L
|
 |
« Reply #14 on: 28 March, 2008,; 08:38 » |
|
Die naald maakt wel akelig veel lawaai hoor! Waarom heb je d'r geen hooiberg onder gelegd??? 
|
|
|
|
|
|
Dank eerst de Heer Uw God, pluk dan de dag, wandelend met Christus Jezus
|
|
|
|