|
Totus Tuus
|
 |
« on: 29 January, 2008,; 19:50 » |
|
Wat zijn nou de interessante, inspirerende, leuk en vermakende weblogs tegenwoordig? Welke staan in jouw favorieten en zouden eigenlijk ook in die van mij (en de rest van dit forum) moeten staan?  I need tips!
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #1 on: 29 January, 2008,; 20:26 » |
|
Op m'n weblog staat in de recht kolom een lijstje.
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #3 on: 29 January, 2008,; 20:33 » |
|
Hmm, ik kan blijkbaar nog steeds geen fatsoenlijke links in berichtjes zetten...
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #4 on: 29 January, 2008,; 20:40 » |
|
Hmm, ik kan blijkbaar nog steeds geen fatsoenlijke links in berichtjes zetten...
Ik zie dat je al op zoek naar hulp bent  de oplossing [ url = de url ]hier een omschrijving[ / url ] (spatiesweglaten)
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #5 on: 29 January, 2008,; 20:59 » |
|
Ja, ik heb het door. Allen jammer dat ik m'n bericht niet kan editten...
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #6 on: 29 January, 2008,; 21:02 » |
|
Ja, ik heb het door. Allen jammer dat ik m'n bericht niet kan editten...
I second that!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #7 on: 29 January, 2008,; 21:04 » |
|
Kijk dat begint al leuk, ik ga ze ff langs  Ben namelijk gek op wat goed leesvoer als ik mijn lunch achter mn computer zit te nuttigen (handig voor mn toetsenbord trouwens) Keep going y'all 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #8 on: 29 January, 2008,; 21:07 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #9 on: 29 January, 2008,; 21:12 » |
|
nee gewoon ALS 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #10 on: 30 January, 2008,; 16:00 » |
|
Alles wat marq zegt  En ik vind m'n eigen log ook heel leuk trouwens, maar die moet je zelf maar vinden 
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #11 on: 30 January, 2008,; 16:56 » |
|
En waar moet ik dan beginnen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #12 on: 30 January, 2008,; 17:42 » |
|
Tja, ik kan het je zeggen, maar dan gaat VA me pijn doen, ben ik bang... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|