Pages: 1 [2]   Go Down
  Print  
Author Topic: Holy Week and Easter 2008 - DD  (Read 3536 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #15 on: 19 March, 2008,; 00:25 »

Hihi, ah, we houden ook van jou hoor Wink

Ik beloof niks maar ik denk ergens volgende week. Vrees niet, al die posts en topics zullen er nog zijn (tenzij ik echt een heeeel grote fout maak...tja, dan zet ik ergens een regenboog neer en dan beginnen we opnieuw).
Bookmark die site van Viet met die verslavende spelletjes! Die zijn leuk!!

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
Minollie
Troostende Fluit

« Reply #16 on: 19 March, 2008,; 00:30 »

Jij bent een lekkere zeg... Wink

Ik mag wel dagen achtereen mezelf  'doodspelen' om over het ergeren maar niet te spreken, maar m'n RK-geloof (beleving, uiting etc) moet op een laag pitje.. (da's niet eerlijk.. (c) Calimero..) Cheesy Cheesy

Wel prettig te weten dat afgezien van m'n vriendin er nog een aantal mensen zijn die me (kennelijk) wel mogen/waarderen.. Wink

Gr,
Minollie

Stephen Hawking over buitenaards leven..
“We hoeven alleen maar naar onszelf te kijken om te zien hoe intelligent leven zich kan ontwikkelen tot iets dat we niet graag zouden ontmoeten.”

If stupidity is a gift of God, then God must have made a little mistake in being way to generous with this
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #17 on: 19 March, 2008,; 00:37 »

Ergens voor Roepingenzondag. Tongue

Echt, Minollie, je zult ons geen seconde missen, je bent toch de hele tijd ofwel knetterstoned van al die traditionalistische wierook, ofwel in post-opstandige extase, dat weet je best Wink

Tien posts per dag? Jeumig. Wat zijn het toch een mallerds bij Rorate.

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it.
--Pope John Paul II
Minollie
Troostende Fluit

« Reply #18 on: 19 March, 2008,; 00:44 »

@ VA:

*grijns*...
Je moest eens weten waarom ik dus nou net niet wierook bij welke ritus dan ook.. Cheesy

Ik heb het ooit eens geprobeerd, maar we waren nog maar net het Evangelie voorbij of ik hier ging vol van m'n stokkie..
Met het scheepje assisteren is nog heel goed te doen, maar ook dan moet ik niet te lang snuiven hoor.. Wink Cheesy

Ik ben trouwens bijna per definitie opstandig.. (behalve als ik echt lekker lig te slapen..), maar vraag dat maar eens na bij m'n werkgever die zo zoetjes aan echt knettergek van me wordt.. of nee.. doe maar eigenlijk niet.. dat schaadt m'n image te veel vrees ik.. Cheesy

Gr,
Minollie

Stephen Hawking over buitenaards leven..
“We hoeven alleen maar naar onszelf te kijken om te zien hoe intelligent leven zich kan ontwikkelen tot iets dat we niet graag zouden ontmoeten.”

If stupidity is a gift of God, then God must have made a little mistake in being way to generous with this
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #19 on: 19 March, 2008,; 00:46 »

Hihihi Smiley

De laatste keer dat ik wieroker was mepte ik bijna onze plebaan in z'n gezicht met het vat. Ieks. Ik hou het er op dat hij ook te hard gestookt had en ik verminderd toerekeningsvatbaar was Grin

Maar echt, het is geen strafmaatregel! Zie het als een prachtige zelfbescherming Smiley

Zo, en nu ga ik slap'n. Smiley

--Pope John Paul II
Bischof von Galen
taong
*

Sola unitas in veritate

« Reply #20 on: 19 March, 2008,; 13:28 »

Jij bent een lekkere zeg... Wink

Ik mag wel dagen achtereen mezelf  'doodspelen' om over het ergeren maar niet te spreken, maar m'n RK-geloof (beleving, uiting etc) moet op een laag pitje.. (da's niet eerlijk.. (c) Calimero..) Cheesy Cheesy

Wel prettig te weten dat afgezien van m'n vriendin er nog een aantal mensen zijn die me (kennelijk) wel mogen/waarderen.. Wink

Gr,
Minollie
Cheesy Cheesy Grin Grin Cheesy Shocked police

„O lieber Heiland, in Deine Hand gebe ich mich! – Wie Gott es will. Gott lohne es Euch. Er schütze das liebe Vaterland. Für Ihn weiterarbeiten (…) O Du lieber Heiland.” - Clemens August kardinaal von Galen (1878-1946)
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #21 on: 19 March, 2008,; 13:50 »

Cheesy Cheesy Grin Grin Cheesy Shocked police

Woei! Ik zie absoluut verCredimussing Smiley

*is trots op Bischof*

--Pope John Paul II
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #22 on: 19 March, 2008,; 15:31 »

Ok folks - tot Pasen!!!

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
Pages: 1 [2]   Go Up
  Print  

Jump to: