Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Interview met mgr. Wiertz n.a.v. zijn (smaragden!) priesterfeest  (Read 1020 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
logiclane
Levende Tuin

« on: 11 April, 2008,; 11:18 »

Erg de moeite waard ; het is nogal een lange tekst dus ga niet kopieren en plakken. De volledige tekst is hier te vinden:

http://www.de-sleutel.nl/artikelDetail.php?ID=398

Nothing, my Lord Benedict, will stand between Middle-Earth and the Union of the Two Steeples!
logiclane
Levende Tuin

« Reply #1 on: 15 April, 2008,; 17:01 »

Het was echt een leuk stuk! Waarom heeft niemand gecommentarieerd??!

stelletje luie credimisten!

Angry

Nothing, my Lord Benedict, will stand between Middle-Earth and the Union of the Two Steeples!
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #2 on: 15 April, 2008,; 17:43 »

*hides*

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
Vitalia
Ark van Hoop

Ik beroep me op mijn zwijgrecht.

« Reply #3 on: 15 April, 2008,; 17:48 »

* uh?

Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
logiclane
Levende Tuin

« Reply #4 on: 15 April, 2008,; 18:12 »

het komt door al die honing in mijn haar....  Tongue denkik , word ik chagrijnig van.

Vitalia
Ark van Hoop

Ik beroep me op mijn zwijgrecht.

« Reply #5 on: 15 April, 2008,; 20:09 »

Grin LOL

Ik heb de papieren versie gelezen. Niks mis mee.

Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
Bischof von Galen
taong
*

Sola unitas in veritate

« Reply #6 on: 16 April, 2008,; 14:22 »

Ter gelegenheid van zijn saffieren priesterjubileum vierde ons aller anti-communist kardinaal Zen van Hong-Kong (China) op deze wijze....

„O lieber Heiland, in Deine Hand gebe ich mich! – Wie Gott es will. Gott lohne es Euch. Er schütze das liebe Vaterland. Für Ihn weiterarbeiten (…) O Du lieber Heiland.” - Clemens August kardinaal von Galen (1878-1946)
Bischof von Galen
taong
*

Sola unitas in veritate

« Reply #7 on: 16 April, 2008,; 14:22 »

Ad multos annos omnibus episcopis!

„O lieber Heiland, in Deine Hand gebe ich mich! – Wie Gott es will. Gott lohne es Euch. Er schütze das liebe Vaterland. Für Ihn weiterarbeiten (…) O Du lieber Heiland.” - Clemens August kardinaal von Galen (1878-1946)
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: