Hoi allemaal,
Ik zit in de woonkamer van Sheila's Hostel in Cork (Zuid-Ierland) te gratis draadloos internetten (woei!). De tournee gaat geweldig - gek genoeg werd m'n stem elke dag beter in plaats van slechter zoals dat hoort bij een zichzelf respecterende sopraan die de halve dag onder de airco van de bus zit... ons slotconcert van gister was dan ook een absolute knaller!
Op 5 juni zingen we ons tourneeprogramma in de Philharmonie, komt allen! Via mij kun je kaartjes met een
hele euro korting krijgen, wauwie!

Het valt niet heel erg mee om voor 130 mensen te zorgen met z'n zessen... maar iedereen is heel lief voor ons, en de Ieren zijn geweldig. Gek genoeg hebben we in drie protestantse (Anglicaanse) kerken achter elkaar gezongen, dat verwacht je toch niet direct

maar gisteren zaten we in St. Michael's Church in Blackrock, en die zijn knetterkatholiek (met een altaar dat volgens mij iedereen hier acceptabel zou vinden!

). Het is grappig hoe je binnen twintig centimeter van de voordeur met 100% zekerheid weet of je in een rk kerk zit of niet, terwijl het voor het atheistische zootje hier allemaal een pot nat is

We gaan vanavond nog een mis zingen (hm, moet nog biechten want vorige week zondag kwam er een spoedoverleg met de buschauffeurs tussen en kon ik niet naar de H. Mis), FEESTEN, en dan morgen en overmorgen in de bus terug!
Dus, eh, tot dinsdag denk ik