|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #15 on: 16 April, 2008,; 19:26 » |
|
Oh ja. Als het een life and kickin' Viet op mijn bank betekent gaat deze avond ZO DOOR 
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #16 on: 16 April, 2008,; 19:29 » |
|
Daarom vroeg ik ook naar het merk: ik kom niet voor een 'nep'trappist.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #17 on: 16 April, 2008,; 19:32 » |
|
Ik ben beledigd. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #18 on: 16 April, 2008,; 19:56 » |
|
Groningen - Leiden is keurig 3 uur, als alles tussen Grunn en Schiphol klopt. Want tussen Schiphol en Leiden zijn er in mijn ervaring weinig problemen namelijk 
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #19 on: 16 April, 2008,; 20:43 » |
|
Ik ben beledigd.  Zei ze met een glimlach.  Het is maar dat je het weet dat ik me niet ga inspannen om een Norbertijns of Benedictijns biertje te gaan drinken. (Hoewel die ook lekker kunnen zijn, begrijp me goed, maar het zijn geen trappisten.)
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #20 on: 16 April, 2008,; 20:50 » |
|
Tja, de Benedictijnen die ik ken maken een wijn die smerig is. En wordt door jonge stomme lui in Glasgow gedronken. En dan geeft de oude stomme lui mijn Benedictijnen de schuld omdat die jonge stomme lui er dronken van worden!!!
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #21 on: 16 April, 2008,; 21:23 » |
|
Schotten zouden beter moeten weten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #22 on: 16 April, 2008,; 22:09 » |
|
*Snakt naar een goeie Sixtus... (doe maar dubbel  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bischof von Galen
taong
Sola unitas in veritate
|
 |
« Reply #23 on: 17 April, 2008,; 10:39 » |
|
Westvleteren inderdaad. Wel 9 maand van tevoren bestellen..... 
|
|
|
|
|
|
„O lieber Heiland, in Deine Hand gebe ich mich! – Wie Gott es will. Gott lohne es Euch. Er schütze das liebe Vaterland. Für Ihn weiterarbeiten (…) O Du lieber Heiland.” - Clemens August kardinaal von Galen (1878-1946)
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #24 on: 17 April, 2008,; 10:42 » |
|
Neem die dan maar zelf mee, dan kan mijn studentenbeurs het ook nog aan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matt
|
 |
« Reply #25 on: 17 April, 2008,; 10:44 » |
|
Westvleteren inderdaad. Wel 9 maand van tevoren bestellen.....  In Brugge weet ik een mooi cafe dat ze alle drie heeft Bischof, maar een fijne Chimay Blauw, Rochefort 8 of Orval is natuurlijk ook prima! Heb ook nog wel een fles leifmans kriek thuis staan maar die is ook al schaars!
|
|
|
|
|
|
"Wanneer iemand zou kunnen bewijzen dat Christus buiten de realiteit staat, of sterker nog: dat Hij de waarheid niet is - dan nog verkies ik Christus boven de waarheid."
|
|
|
Bischof von Galen
taong
Sola unitas in veritate
|
 |
« Reply #26 on: 17 April, 2008,; 12:41 » |
|
In Brugge weet ik een mooi cafe dat ze alle drie heeft Bischof, maar een fijne Chimay Blauw, Rochefort 8 of Orval is natuurlijk ook prima! Heb ook nog wel een fles leifmans kriek thuis staan maar die is ook al schaars!
Chimay. Ach en wat is er mis met Westmalle? Vlaanderen Boven! 
|
|
|
|
|
|
„O lieber Heiland, in Deine Hand gebe ich mich! – Wie Gott es will. Gott lohne es Euch. Er schütze das liebe Vaterland. Für Ihn weiterarbeiten (…) O Du lieber Heiland.” - Clemens August kardinaal von Galen (1878-1946)
|
|
|
|
Matt
|
 |
« Reply #27 on: 17 April, 2008,; 13:08 » |
|
Chimay. Ach en wat is er mis met Westmalle? Vlaanderen Boven!  Tja, Westmalle is overal te krijgen, obscuur is wel lekker! Al drink ik genoeg Westmalle hoor
|
|
|
|
|
|
"Wanneer iemand zou kunnen bewijzen dat Christus buiten de realiteit staat, of sterker nog: dat Hij de waarheid niet is - dan nog verkies ik Christus boven de waarheid."
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #28 on: 17 April, 2008,; 16:10 » |
|
In. Groningen, Leiden of Noordwest Ubach Over Worms, locatie maakt me niet zoveel uit. De dag wel... ik stel voor om het een keer op een vrijdagavond te doen.
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #29 on: 17 April, 2008,; 16:21 » |
|
In.
Dit is geen Weerwolven!
|