|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #180 on: 11 May, 2008,; 18:29 » |
|
Ik moet maar eens bier in gaan slaan geloof ik.
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #181 on: 11 May, 2008,; 21:35 » |
|
Dat kan daags tevoren ook nog joh! Oh nee... da's al bijna... Oeps... Dacht even aan die van 13 juni... 
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #182 on: 12 May, 2008,; 10:15 » |
|
Ik moet maar eens bier in gaan slaan geloof ik.
Ik neem brie mee!!!
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #183 on: 12 May, 2008,; 10:16 » |
|
Muhar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #184 on: 12 May, 2008,; 10:18 » |
|
Hoeveel mensen komen er nou? En hoeveel bier is er gemiddeld per mens nodig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #185 on: 12 May, 2008,; 12:03 » |
|
Met mij ben je de 13e (als die tenminste nog steeds doorgaat) redelijk goedkoop af: hooguit twee. Ik moet ook nog terug immers? Bovendien kan ik de volgende dag ab-so-luut geen hoofdpijn gebruiken. Daarbij komt óók nog dat een hoofdpijngezicht en een mantilla in de kerk niet echt bij elkaar passen. Ik moet de koster geen reden geven om te vragen naar mijn activiteiten de avond ervoor. Gaat 'm ook niks aan, maar da's een andere zaak.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #186 on: 13 May, 2008,; 10:16 » |
|
Nah, weet dat ik nog niet eens een hele dag ofzo hier lid ben maar toch een reactie (aangezien ik door een aantal al gevraagd werd mee te gaan a.s. vrijdag) - de 13e..euhm, Groningen zou nog wel kunnen, maar anders..naja, een aantal hier kent me ondertussen al wat m'n agenda betreft 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #187 on: 13 May, 2008,; 10:18 » |
|
Kom je de 12e eten bij Wagamama? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #188 on: 13 May, 2008,; 10:48 » |
|
*pakt agenda* verrek, die datum is nog vrij  (nu nog kijken hoe m'n bankrekening er tegen die tijd voor staat  ). Kan de 13e theoretisch gezien wel ergens anders naar toe treinen (lang leve m'n weekend-ov), maar moet de volgende ochtend weer naar Groningen vanwege een toernooi waar ik waarschijnlijk of mss mee moet helpen - maar sowieso bij aanwezig wil zijn - en praktisch gezien is dat wat minder handig (-> ik + drank + vroeg op + trein = me beroerd voelen)
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #189 on: 13 May, 2008,; 14:50 » |
|
Boodschappen gedaan! Er is: Westmalle (dubbel en tripel) Orval Chimay (blauw, rood en tripel) Achel (blond en bruin) La Trappe (een van allen) En nog St. Bernardus, officieel geen trappist volgens mij, en tweemaal Moeder Overste omdat ik die toch niet kon laten staan, zeg nou zelf  Er zijn nu 30 flesjes. Als dat niet genoeg is haal ik nog wel bij. Als je een goed glas hebt voor trappist, neem dat dan mee!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matt
|
 |
« Reply #190 on: 13 May, 2008,; 22:58 » |
|
|
|
|
|
|
|
"Wanneer iemand zou kunnen bewijzen dat Christus buiten de realiteit staat, of sterker nog: dat Hij de waarheid niet is - dan nog verkies ik Christus boven de waarheid."
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #191 on: 13 May, 2008,; 23:03 » |
|
 Kan je afspraak niet mee?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #192 on: 14 May, 2008,; 07:32 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minollie
|
 |
« Reply #193 on: 14 May, 2008,; 11:03 » |
|
Even afgezien dat ik niet tegen drank kan en daar verre van plezierig van wordt (en dus standaard aan de Coca Cola-fles lurk..) vind ik het wel weer knap hoor... De dames en heren hier prikken uitgerekend 2 dagen dat ik (met dank aan de grote familie) simpelweg niet weg kan glippen ivm familie-verplichtingen (lees: verjaardagen en die zijn momenteel nogal belangrijk binnen de familie). *half mokkend*..  Anders had ik nog best wel bij willen zijn.. Nu dus maar hopen dat velen op zaterdag 7 Juni in Groningen bij de ledendag van de VvLL zullen zijn als goed alternatief. Anyway, luitjes, enjoy it! Gr, Minollie
|
|
|
|
|
|
Stephen Hawking over buitenaards leven.. “We hoeven alleen maar naar onszelf te kijken om te zien hoe intelligent leven zich kan ontwikkelen tot iets dat we niet graag zouden ontmoeten.”
If stupidity is a gift of God, then God must have made a little mistake in being way to generous with this
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #194 on: 14 May, 2008,; 11:52 » |
|
We will  Maareuh, ik doe zelf niet zo vaak aan alcohol (Ismael z'n verjaardag notwithstanding). Geef mij maar appelsap 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|