|
Vitalia
|
 |
« Reply #30 on: 17 April, 2008,; 18:08 » |
|
In. Groningen, Leiden of Noordwest Ubach Over Worms, locatie maakt me niet zoveel uit. De dag wel... ik stel voor om het een keer op een vrijdagavond te doen.
Wat dachten jullie van Koningshoeven, Berkel-Enschot? 
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #31 on: 17 April, 2008,; 18:18 » |
|
Ik denk: waar ligt DAT nou weer?
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #32 on: 17 April, 2008,; 18:19 » |
|
Sorry om de spelbreker te zijn: 
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #33 on: 17 April, 2008,; 18:32 » |
|
Ik denk: waar ligt DAT nou weer?
@ David, je bent inderdaad een spelbreker.  (geintje hoor!) Lathund! Schaam je! Da's het klooster - vlak bij Tillytown Tilburg - waar de enige Nederlandse trappist wordt gebrouwen. (De brouwerij is weliswaar in handen van een niet nader te noemen brouwerij uit Lieshout - ook Brabant, maar oké. De brouwerij bevindt zich binnen de kloostermuren.)
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #34 on: 17 April, 2008,; 19:04 » |
|
Brabant is ver. Over het algemeen komt het bier wel hiernaartoe.
Hee maar serieus. Wanneer?
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #35 on: 17 April, 2008,; 20:14 » |
|
Ik ben voor Leiden. Ik vind het een mooie stad. Maar dan zouden we het erg binnenkort moeten doen, want straks gaat VA weg. Anders wordt het Mei.
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
Mama-L
|
 |
« Reply #36 on: 17 April, 2008,; 20:32 » |
|
viet ... goed idee joh!!! (lekker makkelijk voor ons)  Maar uh ... deze dame zal ws. verstek moeten laten gaan, want tot eind mei zitten m'n weekenden vol (op één na ... maar daar blijft iedereen af ... die is écht helemaal voor manlief en kids!!) andere keer héél graag. En dan mag het ook bij ons thuis ... (Helmond). Lieke
|
|
|
|
|
|
Dank eerst de Heer Uw God, pluk dan de dag, wandelend met Christus Jezus
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #37 on: 17 April, 2008,; 20:38 » |
|
andere keer héél graag. En dan mag het ook bij ons thuis ... (Helmond).
Leuk, gaan we dan ook een rondje Helmond op de solex maken! 
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
Mama-L
|
 |
« Reply #38 on: 17 April, 2008,; 21:08 » |
|
hihi cool! heb ik zelf nog nooit gedaan, maar is zéér de moeite waard op een aangename (niet koude, maar ook niet te hete) zomerdag! Overigens komen we dan ook langs het kasteel Croy en daar schuin tegenover een soort van herberg ... Daar wordt het Croy bier gemaakt. Van lokale hop en gerst ... écht de moeite waard! Mocht het er trouwens ooit van komen (en dat kán indien er belangstelling bestaat) kan ik ook kijken of er misschien een broeder van St. Jan kan komen voor een inleiding en voor het opdragen van de H. Mis ... maggie van mij ook met de solex mee  Lieke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #39 on: 17 April, 2008,; 21:23 » |
|
hihi cool! heb ik zelf nog nooit gedaan, maar is zéér de moeite waard op een aangename (niet koude, maar ook niet te hete) zomerdag! Twee jaar met de bbq van m'n werk gedaan, met z'n allen op de solex (we hebben een vestiging in Helmond). Heel tof! (Alleen een beetje eng voor iemand zonder rijbewijs en een niet altijd even denderende motoriek die nog nooit op iets gemotoriseerds heeft gezeten...) Alleen als de buitendienst dat van dat van kasteel Croy had geweten.... hadden ze waarschijnlijk een andere route gekozen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #40 on: 17 April, 2008,; 21:29 » |
|
(pssssst, wat is een solex?)
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #41 on: 17 April, 2008,; 21:35 » |
|
Dit is een solex: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mama-L
|
 |
« Reply #42 on: 17 April, 2008,; 21:44 » |
|
uh ... gewone fietsen zonder hulpmotoren zijn ook te huur (en ongetwijfeld te leen als ik wat actief sponsoren benader)
Maar uh, David, werk jij bij TNO ofzo?
Lieke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #43 on: 17 April, 2008,; 21:47 » |
|
Steppen (autopetten) mag ook hoor! Maar niks Croy-bier! Het gaat hier om het edele vocht van trappist! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mama-L
|
 |
« Reply #44 on: 17 April, 2008,; 21:52 » |
|
ja nu in april of mei ... maar wat later in het jaar komen jullie gewoon deze kant op! ... en dan wél Croy bier En als het meezit kunnen jullie in de woonkamer of in tenten in onze achtertuin (als die weer op orde is) overnachten ... cool ... (en hoop niet: te koel)  Lieke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|