|
Mama-L
|
 |
« Reply #15 on: 20 April, 2008,; 12:40 » |
|
*grinn*
'k denk dat het verstandig is om dan Sander ff in te lichten ... want hij is aardig aan het afvallen.
greetz,
Lieke
|
|
|
|
|
|
Dank eerst de Heer Uw God, pluk dan de dag, wandelend met Christus Jezus
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #16 on: 20 April, 2008,; 21:12 » |
|
Ik zal hem morgenavond toesissen dat 'ie nou moet ophouden omdat er te weinig Sander overblijft. Op zijn eventuele vraag waarom doe ik het er zwijgen toe: daar komt 'ie vanzelf achter. Anders is de verrassing eraf. Eens kijken, wie kunnen we anders nemen? Patrick?  Hoewel? Karel begint ook al een aardige buik te ontwikkelen. @ Matthijs, jij zwijgt. Laten we dat afspreken. Enneh... zorg er maar voor dat JIJ niet een 'pastoraal figuur' gaat ontwikkelen. (Je weet nu wat de gevolgen ervan kúnnen zijn.)
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #17 on: 20 April, 2008,; 21:16 » |
|
Ergens weet ik niet, of ik dit nu wel of niet zou willen zien 
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #18 on: 20 April, 2008,; 21:32 » |
|
Hoeft ook niet; je mag je ogen dichtdoen. (Of wil jij gaan liggen?  )
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #19 on: 21 April, 2008,; 13:53 » |
|
Whahaha. Dit hoort in S&O!
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #20 on: 21 April, 2008,; 20:51 » |
|
Whatever! 'k Werd vanavond wel bijna van m'n fietswielen gereden (gesjeesd is een beter woord) door mgr. Lescrauwaet. Dacht zeker dat z'n peugeot 205 een chesna was.
@Lieke; Sander voelde er weinig voor om als wipkip te dienen. (Die andere twee heb ik wijselijk genoeg maar niet ingelicht.) Ben druk bezig alternatieven te bedenken. Sander zal dan een oogegtuigeverslag uitbrengen voor Radio Maria.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #21 on: 21 April, 2008,; 21:44 » |
|
Geestelijken rijden allemaal hard. Die vertrouwen op de Eeuwigheid 
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #22 on: 21 April, 2008,; 21:49 » |
|
Hij - mgr. Lescrauwaet - heeft een "leuke" hobby: het verzamelen van enveloppen (mét inhoud!) van het CJIB (bij notoire verkeersovertreders onder ons beter bekend als het Centraal Justitieel Incasso Bureau). 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #23 on: 21 April, 2008,; 22:03 » |
|
Is hij niet hulpbisschop van Haarlem geweest? Dan was hij vast hele goede vrienden met de toenmalige organist van de kathedraal - dat is ons grote hardrij-voorbeeld 
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #24 on: 22 April, 2008,; 06:30 » |
|
Dat is 'ie wél geweest  . Hij heeft een vliegbrevet voor een Chesna, dus dat idee is niet zo vreemd. Maar serieus: het is een heerlijke man, volgepropt met gortdroge humor. En al lijkt hij er niet altijd bij te zijn met zijn hoofd: da's maar schijn. Vorig jaar heb ik één keer verstek laten gaan in de Vespers en de Mis in het SJC. (Mijn priester-vriend was die ochtend overleden.) De volgende dag zei hij me dat 'ie me de vorige avond had gemist. Maar hij kan ook adrem zijn en een opmerking tijdens zijn preek maken waarvan je weet dat die voor [i[jou[/i] bestemd is, maar waarvan anderen denken dat die bij zijn preek hoort.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #25 on: 22 April, 2008,; 12:09 » |
|
Laten we hem en Br. Hugo samen zetten en opnames maken. Gortdroog vs. gortdroog.
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #26 on: 22 April, 2008,; 13:10 » |
|
Misschien heeft br. Hugo nog les van 'm gehad.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mama-L
|
 |
« Reply #27 on: 29 April, 2008,; 00:56 » |
|
woehaaa ... LOL doe Sander trouwens maar de groetjes ... en Matthijs (die andere die ook zo heet) ... en Phuc niet te vergeten. Phuc zal misschien niet weten wie 'Lieke' is ... maar alstie m'n koppie ziet istie áltijd éven belangstellend! zou dat soms een voorwaarde zijn voor geestelijken ... een soort van levensvereiste of misschien wel overlevingsdrang : Gortdroge humor??? Lieke oeps ... 'k ben weer super laat ... DOMBO! (zei Lieke tegenzichzelf)
|
|
|
|
|
|
Dank eerst de Heer Uw God, pluk dan de dag, wandelend met Christus Jezus
|
|
|
|