Linked Events
  • Priesterwijding Jos Deuling: 21 June, 2008
Pages: 1 [2]   Go Down
  Print  
Author Topic: Priesterwijding Jos Deuling; 21 juni Groningen  (Read 2416 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #15 on: 19 June, 2008,; 23:19 »

Taq, ik zou zeggen: lees het topic over de vevolali-dag - daar vind je onze cunning strategy om elkaar te vinden. Ik weet niet of helemaal voorin ons gaat lukken, gezien er misschien wat gereserveerde plaatsen zijn...maar ik vraag me ernstig af of er meerderen zullen zijn in een witte mantilla....

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
Taquoriaan
Levende Tuin

« Reply #16 on: 19 June, 2008,; 23:49 »

Taq, ik zou zeggen: lees het topic over de vevolali-dag - daar vind je onze cunning strategy om elkaar te vinden. Ik weet niet of helemaal voorin ons gaat lukken, gezien er misschien wat gereserveerde plaatsen zijn...maar ik vraag me ernstig af of er meerderen zullen zijn in een witte mantilla....

Ehm... helemaal voorin...  Undecided

Denk niet dat ik dat al durf, ik vind dat zitten, staan, weer zitten, dan opeens knielen in een gewone mis al ingewikkeld...  Huh

Ik ben niet langer actief op dit forum en heb mijn profiel leeggemaakt.
Alina ofs
Tent van Abraham

Je Vous adore, mon Seigneur et mon Dieu!

« Reply #17 on: 20 June, 2008,; 07:35 »

Taq: let maar op PP, en doe haar maar na...kan niet missen!

Anja: vergeet je niet MIJN parkeerkaart voor je autoruit te leggen?Huh?? (anders word ik heeeeeeel boos!)

Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
Marq
Credimaster

« Reply #18 on: 20 June, 2008,; 07:57 »

Goed advies van Alina. Zo heb ik het ook onder de knie gekregen.

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
David
Co-redemptrix
BC2010

« Reply #19 on: 20 June, 2008,; 15:35 »

Het knielen onder de knie krijgen  Cheesy

Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #20 on: 20 June, 2008,; 16:05 »

Voorin zijn altijd gereserveerde plaatsen ja. Plus het gaat HEEL druk worden, vanuit zijn parochies komen bussen! Dus wil je beetje goed zitten kom tijdig!

En Alina komt goed! Heb echt heel veel plezier met Jolein gehad met je kaartje laatste weken  Grin

What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
Taquoriaan
Levende Tuin

« Reply #21 on: 21 June, 2008,; 16:34 »

Als jullie me gemist hebben: dat kan, want ik voel me niet lekker. Medicijnen spelen weer op. Hopelijk kan ik morgen wel bij de Mis zijn.

Ik ben niet langer actief op dit forum en heb mijn profiel leeggemaakt.
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #22 on: 21 June, 2008,; 17:01 »

We vroegen ons wel af waar je was! De bank waar we zaten kwam vrij vol dus ik maakte me een beetje zorgen dat je bij ons niet kon zitten.

Erg jammer dat je er niet bij kon zijn Sad En veel beterschap!

Het is was een mooie priesterwijding. Hoera voor Vr. Jos!!

Salve Regina
Ark van Hoop

Niet meer actief op dit forum

« Reply #23 on: 21 June, 2008,; 18:09 »

Ik vond het ook een mooie priesterwijding. Heel sfeervol, ook.
En ook leuk: om een aantal mensen van de Vevolali-dag weer te zien   Grin

Niet meer actief op het forum.
Guppie
Tent van Abraham

« Reply #24 on: 21 June, 2008,; 21:22 »

O zitten jullie hier Wink Nou dan hoeft de vraag aan PP die ik in de theekamer hebt gepost niet meer beantwoord te worden.

Laetetur cor quarentium Dominum
Guppie
Tent van Abraham

« Reply #25 on: 21 June, 2008,; 22:27 »

En Anja, ben je nog flauwgevallen? Ik neem aan van niet maar ja, in het begin van de topic had je het er wel over dus...

Laetetur cor quarentium Dominum
Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #26 on: 21 June, 2008,; 23:12 »

Nee niet eens Cheesy Al was de litanie wel zwaar hoor, we moesten knielen op de stenen zeg maar en het was echt 50 graden op het priesterkoor met die dikke pakken aan. Dus we hadden het zwaar, maarja wie zei dan ooit dan een mis dienen makkelijk was Wink

Maar ben heel tevreden. Al ging achter de schermen wel zo'n beetje ALLES mis wat maar mis kon gaan, we hebben het goed opgepakt met zn allen en niet veel mensen hebben het gemerkt. De priesters waren ook lovend over ons, want die hadden het natuurlijk wel door. Dat was stiekem wel beetje leuk  angel Dus op dat gebied waren we blij dat het achter de rug was Tongue

Het is toch wel zo bijzonder dat je maatje daar staat zeg, onbeschrijvelijk! Mijn maatje is priester  Shocked Van te voren was hij bloednerveus en moest ik hem echt ff mee naar buiten nemen om wat af te koelen whaha. Morgen weer een lange dag vol festiviteiten, we worden de hele dag bezig gehouden geloof ik, maar heb er zin in!

Leuk om weer bekenden te zien, sorry had weinig tijd voor jullie omdat ik hele tijd "taken" had!

puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #27 on: 21 June, 2008,; 23:33 »

Niks van gemerkt, Anja! Serieus!

Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #28 on: 22 June, 2008,; 22:10 »

Goed om te horen PP, betekent dus dat we ons werk goed gedaan hebben! En zo komt er een einde aan een zeer gezegend weekend. Vanochtend zijn eerste mis, was prachtig en heel bijzonder (en ook nog beetje wennen) om hem als hoofdcelebrant te zien. Daarna grote receptie, parochianen hadden zich echt uitgesloofd. Hadden s ochtends alles opnieuw moeten versieren, enkele "voetbalfans" hadden alles in de fik gestoken.     Middags prachtige vespers waarna we met vrienden en zijn familie het weekend afgesloten in een geweldig restaurant. Bijzonder was dat daar vroeger katholieke dansavonden waren Cheesy en zijn ouders hebben elkaar daar ontmoet! Zijn vader leeft helaas niet meer dus dat maakte de lokatie erg bijzonder. Mijn hemel ik belande dankzij father victor aan een etenstafel met zon 10 priesters die melig waren, dan sterf je dus bijna van t lachen Cheesy behalve toen ze allemaal tegelyk een dikke sigaar aanstaken :S. Ik heb jos verteld dat hier veel mensen waren die erbij waren en voor hem bidden. Ik moest doorgeven dat het hem echt ontroerde en jullie bedanken. Bij deze!

puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #29 on: 22 June, 2008,; 22:17 »

YAY! Grin

Pages: 1 [2]   Go Up
  Print  

Jump to: