|
Alina ofs
|
 |
« on: 10 June, 2008,; 18:46 » |
|
Ik heb een vraag aan de hier aanwezige (ex-)Stadjers.
Waar kun je in Groningen lekker eten? Liefst een zaak waar je met een scootmobiel/rolstoel naar binnen kunt, waar men niet raar op kijkt van vreemde vogels en verder liever geen Chinees, Griek of Italiaan.
Mijn ouders zijn nl 6 september 35 jaar getrouwd en ik zou ze graag mee uit eten nemen. In Hoogeveen is weinig keus en gezelligheid, dus is het plan om ze met een smoes naar Groningen te lokken. Om vervolgens ergens lekker te gaan eten.
Alleen: zowel mijn ouders als ik zijn enorme kieskauwers.
En ik ben niet zo heel bekend in de Stad, wat eetgelegenheden betreft.
Dus: wie heeft er een suggestie?
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #1 on: 10 June, 2008,; 19:36 » |
|
Bovendien moeten de prijzen zeker binnen een bepaald budget vallen? (Niet dat ik me ermee moet bemoeien, maar ik meen met te herinnernen dat je ooit eens gezegd hebt dat jouw portemetniks niet overstroomt van het geld.)
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #2 on: 10 June, 2008,; 19:49 » |
|
Je kunt de CM weer proberen natuurlijk. Verder ben ik persoonlijk redelijk gecharmeerd van de Padangbar, maar die zit niet in het centrum. De gerechten zijn niet allemaal even alledaags, maar je kunt er redelijk normale gerechten krijgen. ( http://www.padang.nl/)
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #3 on: 12 June, 2008,; 16:18 » |
|
Is geen optie...Nog andere suggesties?
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #4 on: 12 June, 2008,; 16:41 » |
|
Denk dat het in de stad best lastig is om iets toegankelijks voor rolstoelen ed te vinden, vaak het zijn het oude gebouwen (heb eens een ochtendje voor een project in een rolstoel moeten zitten, echt, zo ontoegankelijk als dingen zijn). Maar je maakt het niet makkelijk iets te vinden. Zal deze dagen eventjes voor je kijken of ik iets weet.
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #5 on: 12 June, 2008,; 17:12 » |
|
Humphrey' s aan de Vismarkt is misschien een idee. Die zitten aan dezelfde kant als CM alleen een stukje naar links. Het eten is erg goed (hoewel de keuze wat beperkt is) en ook erg betaalbaar. En ik meen dat het gewoon toegankelijk is met scootmobiel en rolstoel. Het is in elk geval helemaal gelijkvloers, maar neem wel de zijingang. De ingang voor heeft een trap. http://www.humphreys.nl/wm.cgi?keywords=;id=17
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #6 on: 12 June, 2008,; 17:59 » |
|
Marq... dat lijkt me een leuk en lekker adresje!
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #7 on: 12 June, 2008,; 18:14 » |
|
Heb er een keer gegeten, eten was best goed 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #8 on: 12 June, 2008,; 22:39 » |
|
Heb er een keer gegeten, eten was best goed  Wat zij zegt.
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #9 on: 13 June, 2008,; 14:21 » |
|
Ziet er goed uit!  *druel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|