|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #1 on: 04 December, 2006,; 13:47 » |
|
Een vriend van mij heeft vorig jaar het laatste deel van de Camino Francés gelopen, vanaf Léon, maar dat was meer uit cultureel-historisch dan religieus oogpunt. Zwaar zal het zeker zijn, welke camino je ook loopt, maar sind wanneer zijn pelgrimstochten gemakkelijk?  Wees goed voorbereid, zowel wat schoenen, kleding en dergelijke betreft, als je conditie. Als je volgende zomer bijvoorbeeld wilt gaan, begin dan in het voorjaar, of eerder, al met trainen (trouwens, in noord-Friesland, aan de kust, ligt één van de beginpunten van de route, in Sint-Japiksparochie - misschien een leuke plek om wat korte routes te lopen?) Persoonlijk lijkt het me prachtig om te doen, en als je besluit de tocht te gaan lopen, wens ik je alle succes.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #2 on: 04 December, 2006,; 14:13 » |
|
Gerdy Hahn (bekende rk-er uit onze omgeving zeg maar  ) uit Leeuwarden heeft hem compleet gelopen vanuit Nederland, ze had ergens een website ervan, maar die ben ik kwijt. Als je met haar in contact wilt komen, heb ik haar emailadres voor je. Haar kennende, vind ze dat alleen maar heel erg leuk! 
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #3 on: 04 December, 2006,; 15:15 » |
|
Ha ha heb nu de website van jullie Filippijnse reis gevonden! Wat leuk!
Ik heb haar wel gezien maar niet ontmoet - bij de Bonifatiusdag in Dokkum, geloof ik.
PP
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #4 on: 05 December, 2006,; 11:20 » |
|
Ja ik zie hem nu ook bij het googlen  Informatie klopt niet helemaal overigens op die site, want het was niet een Communio reis. Maar goed, kleinigheidje Ik zal Gerdy eens mailen of ze die website nog ergens heeft
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #5 on: 05 December, 2006,; 12:59 » |
|
Off-topic... het was geen Communioreis? Ik begreep dat hij "onder het kader van Communio" plaats vond. Wat voor reis was het dan? Gewoon Benauwde Gezelligheid?  PP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #6 on: 05 December, 2006,; 13:14 » |
|
Nee de reis werd door het bisdom georganiseerd onder de uiteindelijke verantwoordelijkheid van het jongerenwerk (Hao dus  ). Communio hier had er organisatorisch vrij weinig mee te maken. Maar goed, ben aan het muggenziften 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matthijs
Stevig Anker

In Eo Vivimus
|
 |
« Reply #7 on: 06 December, 2006,; 13:31 » |
|
Nee de reis werd door het bisdom georganiseerd onder de uiteindelijke verantwoordelijkheid van het jongerenwerk (Hao dus  ). Communio hier had er organisatorisch vrij weinig mee te maken. Maar goed, ben aan het muggenziften  Het jongerenplatform dus, waarvan Hao voorzitter is als functionaris of de bisschop van Groningen-Leeuwarden of de gedelegeerde voor jongerenwerk (is dat niet Glenn)?
|
|
|
|
|
|
Christ said: the Truth will set you free.
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #8 on: 06 December, 2006,; 14:43 » |
|
Ahem. COMPOSTELA mensen! Dank je  PP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #9 on: 06 December, 2006,; 15:32 » |
|
Ave, Compo-stella...
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #10 on: 06 December, 2006,; 15:36 » |
|
If I had an emoticon that laughed, cried, rolled, cried and pounded the desk with amusement...
...
...it would be here now.
PP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #11 on: 06 December, 2006,; 15:38 » |
|
Wat composteer JIJ allemaal? Vertel het ons op 0900-COMPOSTELLA (20 ct/minuut).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #12 on: 06 December, 2006,; 15:40 » |
|
Er zijn hier geen woorden voor. Helemaal geen. I bow before VA's superior brilliance.  PP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #13 on: 06 December, 2006,; 15:41 » |
|
Anyway.  Ik ga mee! (Een stukje dan).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #14 on: 06 December, 2006,; 15:46 » |
|
Het Engelse stukje? Lekker kort. En dan kunnen we via Buckfast gaan.
En op de terugreis via wat mooie plaatsen in Frankrijk....
PP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|