Vanaf 5 juli zullen 700 Nederlandse jongeren het vliegtuig pakken naar Australië, 50.000 uit Europa en in totaal zitten er in die dagen zo'n 250.000 jongeren in vliegtuigen onderweg "Down Under". Tot en met 14 juli zijn we in Goulburn en Canberra, daarna Sydney en vanaf 22 juli in Ballarat/Victoria.
Jullie kunnen je ongetwijfeld voorstellen hoeveel gebed dit megaevenement nodig heeft

De Wereldjongerendagen is een evenement van een week, maar onze opdracht is heel duidelijk om daarna wel door te groeien en de boodschap mee naar huis te nemen.
De KRO gaat de WJD veel op tv uitzenden. Misschien vinden jullie het leuk om op deze manier het met ons mee te maken. Hier is een uitzendschema:
18 juni: 17.00-17.30 Ned 2: voorbeschouwing
25 juni: 17.00-17.30 Ned 2: voorbeschouwing
14 t/m 18 juli: dagelijks een WJD journaal van 17.00 - 17.30 op Ned 2
19 juli: 11.00 - 13.00 Ned 2: LIVE de Avondwake

20 juli: 02.00 - 04.15: LIVE eucharistieviering met de Paus
20 juli 10.00 - 11.00: compilatie hoogtepunten avondwake + viering
20 juli: 22.40 - 23.10: Kruispunt geheel in het teken van de WJD
Ook op de website
www.katholieknederland.nl komen er dagelijks filmpjes en verslagen
Alles op Ned 2 dus

En als jullie Friese vlaggen zien, dan ben ik dat met Tom

Ik ben misschien beetje vroeg hiermee,maar tis nog maar 3 weken en ben er nu zo mee bezig. Heb er zo'n zin in!! En zal voor alle mensen van Credimus bidden tijdens de gebedsmomenten

Verder zal ik proberen vanuit Australië af en toe hier eens een berichtje te plaatsen (als jullie dat leuk vinden natuurlijk

).
PP Mag deze in de agenda? In de loop naar de WJD zal ik het een beetje vullen met leuke WJD nieuwtjes en proberen dat de thuisblijven ook optimaal kunnen meegenieten!