Poll
Question: Moeten niet-leden in het Vragenvuur kunnen posten?
Ja
Nee

Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Het Vragenvuur  (Read 1205 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« on: 24 June, 2008,; 13:57 »

Eerder vandaag kwam er een reclame voor "pills" in het Vragenvuur tevoorschijn; ik heb het inmiddels verwijderd en het spijt me dat ik het niet eerder heb gezien.

We laten gasten daar wel posten. Het idee erachter is dat iemand een vraag over het Geloof kan stellen zonder lid te worden als ie dat misschien te hoogdrempelig vindt.

Ik ben benieuwd hoe jullie het zien...moet het Vragenvuur Credimusser-only worden?

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
Marq
Credimaster

« Reply #1 on: 24 June, 2008,; 14:04 »

Ik vraag me eigenlijk af waarom juist het Vragenvuur helemaal open moet zijn, als er in de rest van het forum erg zorgvuldig wordt omgegaan met toegankelijkheid.

Ik snap de redenatie die je noemt, PP, maar als iemand lidmaatschap te hoogdrempelig vindt, zou hij of zij dan wel zo snel geloofsvragen stellen? Die kunnen misschien best persoonlijk kunnen zijn.

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #2 on: 24 June, 2008,; 14:12 »

Het idee is dat het juist mogelijk zou zijn om iets anoniem te vragen, zonder details weg te geven. De rest van het forum is wel wat "strenger" en ik kan me voorstellen dat iemand een vraag heeft en daar antwoord op wil zonder zich te moeten voorstellen enz.

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
Marq
Credimaster

« Reply #3 on: 24 June, 2008,; 14:13 »

Misschien wel, ja.

Ik zie eigenlijk geen reden om het Vragenvuur Credimusser-only te maken, om je originele vraag te beantwoorden. Spam happens, helaas...

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
Lathund
Ark van Hoop

« Reply #4 on: 24 June, 2008,; 14:23 »

Ik vind het goed dat dit gedeelte open wordt gehouden, dus als het enigszins mogelijk is, lijkt het me goed om dit deel open te houden (ook als er nooit gebruik van wordt gemaakt). Maar als er teveel spam binnenkomt, mag je het wat mij betreft meteen dichtgooien.

No day without a night, no night without a day.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: