|
Taquoriaan
|
 |
« on: 25 June, 2008,; 19:22 » |
|
Hoi allemaal, kom net bij pastoor Wagenaar vandaan en die vertrouwt het wel om mij op te laten nemen in de Kerk op 15 augustus a.s.. Ik ben stomverbaasd dat het dan al kan. Ik moet het zelf allemaal nog wat verwerken enzo. When God has a plan, he surely doesn't screw around...  Maarreh... als je er dan bent, dan weet je er alvast van. Ik krijg binnenkort vast meer details, dus ik houd jullie op de hoogte. P.S. Ik post het maar hier, aangezien ik in 'Agenda' geen topic kan openen.
|
|
|
|
« Last Edit: 25 June, 2008,; 19:36 by puellapaschalis »
|
|
Ik ben niet langer actief op dit forum en heb mijn profiel leeggemaakt.
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #1 on: 25 June, 2008,; 19:55 » |
|
Niet slecht. Zullen we de avond ervoor een nachtwake organiseren zodat we flink voor je kunnen bidden? 
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Taquoriaan
|
 |
« Reply #2 on: 25 June, 2008,; 21:02 » |
|
Niet slecht. Zullen we de avond ervoor een nachtwake organiseren zodat we flink voor je kunnen bidden?  Geen slecht idee. Heb een hoop gebed nodig. Het voelt een beetje alsof God mij in een achtbaan in het donker gezet heeft. Ik geloof dat het allemaal wel goed komt uiteindelijk, maar ik heb geen idee waar dit allemaal toe moet leiden. En dat is best wel een beetje boel eng. Als ik van de ene "verrassing" bekomen ben, heeft God al een andere voor me klaar staan. Erg tof, maar ook erg vermoeiend. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #3 on: 25 June, 2008,; 21:15 » |
|
Wauw mooie datum! Zal proberen er te zijn!
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #4 on: 25 June, 2008,; 21:59 » |
|
Heb je via Twitter al een berichtje gestuurd, maar jammer dat ík er niet bij kan zijn. Moet -zoals ik het al aangaf in mijn berichtje aan jou- voorgaan in het middaggebed in de kathedraal en heb 's avonds ook nog een "date met OLH". Maar ik neem je zeker mee in de voorbeden tijdens het middaggebed. (Voordeel dat je de voorbeden zelf kúnt maken en voorlezen als voorganger.  )
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #5 on: 25 June, 2008,; 22:04 » |
|
Ik ben er niet bij; ik zit in Solesmes *zingt* When God has a plan, he surely doesn't screw around...  God doesn't screw around. Period. EW. God has, like, standards.... 
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
Taquoriaan
|
 |
« Reply #6 on: 25 June, 2008,; 23:35 » |
|
God doesn't screw around. Period. EW. God has, like, standards....  Sorry! Didn't want to offend. It was just an expression to state how surprised I am about the current state of affairs. I never would have dreamed I would end up here!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #7 on: 26 June, 2008,; 07:57 » |
|
Da's al heel snel! Maar we gaan er maar vanuit dat het goed zit 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #8 on: 26 June, 2008,; 08:14 » |
|
Oeh gaaf, is idd een stuk sneller dan de eerdere datum, zal zien of ik er bij kan zijn 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Taquoriaan
|
 |
« Reply #9 on: 02 July, 2008,; 23:27 » |
|
Pastoor Wagenaar had zich in de datum vergist, merkte ik vandaag. Het is op 10 augustus 2008 en tijdens de H. Mis van 11:00. Dus.
Het onweert nu, dus ik ben ook weer pleite!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #10 on: 15 July, 2008,; 10:07 » |
|
Even aanpassen in de agenda? Ik zag het toevallig omdat het nu lijkt samen te vallen met Maria Ten Hemelopneming in de St. Agnes. 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #11 on: 31 July, 2008,; 11:12 » |
|
Oh, wat spannend 
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #12 on: 31 July, 2008,; 21:05 » |
|
Het duurt niet zo lang meer Taq!
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Marie
|
 |
« Reply #13 on: 09 August, 2008,; 14:34 » |
|
Fijn voor je Taq, ik zal voor je bidden.
Veel liefs
Marie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|