Linked Events
  • Katholieke Jongerendag: 02 November, 2008
Pages: 1 [2] 3 4 ... 12   Go Down
  Print  
Author Topic: Katholieke Jongerendag, 2 november te Den Bosch  (Read 10165 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Guppie
Tent van Abraham

« Reply #15 on: 14 August, 2008,; 19:59 »

Ha oke... kijk bedankt voor de informatie! Ik zet het direct in mijn agenda.

Vorig jaar ben ik voor het eerst geweest. (direct met ons eigen stalletje)
Echt een super sfeer! Heel bijzonder!

Voor een ieder die ook heen gaat... afsprekken voor een bakje koffie??  Wink  Grin

Amanda

En promoten jullie dan weer de BR Amanda?Huh

Laetetur cor quarentium Dominum
Amanda77
Levende Tuin

Absit invidia

« Reply #16 on: 15 August, 2008,; 16:37 »

Hallo Guppie en anderen ook natuurlijk  Tongue

En promoten jullie dan weer de BR Amanda?

Ik zal niet te veel op de zaken vooruit lopen, maar sinds een paar maanden zit ik een club die (volgens de wens van de paus) zowel de Gewone Ritus (NOM) als de Buiten Gewone Ritus (Tridentijnse Ritus) dezelfde waardigheid toekent. Het zou mooi zijn als we daarmee naar de KJD kunnen.
Hopelijk wordt het dus een multi-Ritus-stalletje!! (ook wel genoemd: bi-ritueel)
Ik hou je op de hoogte...!  Wink

Groetjes, Amanda
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #17 on: 17 August, 2008,; 20:24 »

Vang een paar Oosters-katholieken Wink

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it.
--Pope John Paul II
Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #18 on: 17 August, 2008,; 22:05 »

Er komen echt goede sprekers, heb er een paar op de wjd gehoord. Heb er echt zin in!

What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
Matt
Troostende Fluit

« Reply #19 on: 15 September, 2008,; 13:02 »

Uit betrouwbare bron vernomen: Deze KJD zal tijdens de mis een latijnse mis gezongen worden, en zal er ook vele Gregoriaans tijdens de mis te horen zijn. ..

"Wanneer iemand zou kunnen bewijzen dat Christus buiten de realiteit staat, of sterker nog: dat Hij de waarheid niet is - dan nog verkies ik Christus boven de waarheid."
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #20 on: 15 September, 2008,; 13:03 »

Uit betrouwbare bron vernomen: Deze KJD zal tijdens de mis een latijnse mis gezongen worden, en zal er ook vele Gregoriaans tijdens de mis te horen zijn. ..

Klinkt geweldig, maar ik neig richting skepticisme... dat zou wel heel anders zijn dan voorgaande jaren.

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it.
--Pope John Paul II
Matt
Troostende Fluit

« Reply #21 on: 15 September, 2008,; 13:35 »

Klinkt geweldig, maar ik neig richting skepticisme... dat zou wel heel anders zijn dan voorgaande jaren.

Vorig jaar: Worshipband The Fruits zingen gehele viering, jaar ervoor zong een jongernekoor de bonifatiusmis en een mix van Internationaal WJD reprtoire en nl. misgezangen in combi met credo III Het contrast was dus al.

"Wanneer iemand zou kunnen bewijzen dat Christus buiten de realiteit staat, of sterker nog: dat Hij de waarheid niet is - dan nog verkies ik Christus boven de waarheid."
David
Co-redemptrix
BC2010

« Reply #22 on: 15 September, 2008,; 17:20 »

Dat gerucht ging vorig jaar ook de ronde... we zullen zien.

Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #23 on: 15 September, 2008,; 17:35 »

Nou ik weet wel zeker van niet, ik heb namelijk het programma al onder ogen gehad Smiley Sorry!

Matt
Troostende Fluit

« Reply #24 on: 15 September, 2008,; 21:36 »

We praten achteraf wel ;-)

puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #25 on: 15 September, 2008,; 21:42 »

Dude, dit klinkt allemaal zo complottachtig.

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
Matt
Troostende Fluit

« Reply #26 on: 15 September, 2008,; 22:05 »

Ik sprak gisteren nog een albinomonnik van een geheim genootschap die een waarheid bewaakte die de Katholieke Kerk op haar grondvesten zullen doen schudden!

puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #27 on: 15 September, 2008,; 22:13 »

Shocked Shocked Grin

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
Matt
Troostende Fluit

« Reply #28 on: 15 September, 2008,; 22:16 »

En die zei dat de 8e mis (Palestrina) gezongen gaat worden

Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #29 on: 16 September, 2008,; 17:50 »

Hahaha

Geloof me nou maar, maar goed dan spreken we elkaar daarna wel hoor

Het kan best zo zijn dat er nu mensen in de organisatie zitten die dit bedenken, in de liturgie commissie. Dat is vorig jaren ook gebeurd en elke keer resoluut door Mgr de Jong + jongerenwerkers afgewezen. Mgr de Jong heeft mij afgelopen zaterdag nog persoonlijk vertelt dat hij helemaal niets tegen Latijn heeft, integendeel, maar dat er geen latijnse mis op een KJD zal komen. Hoogstens een Credo of Pater Noster, maar thats it.

Daarnaast zijn alle jongerenwerkers en platformen gevraagd om jongeren te leveren voor een gelegenheidskoor die de bekende "jongeren liedjes" zullen zingen.

Maar goed, we shall see Smiley

Pages: 1 [2] 3 4 ... 12   Go Up
  Print  

Jump to: