|
Salve Regina
|
 |
« on: 06 July, 2008,; 11:57 » |
|
De priesterwijding van diaken Albert Buter vindt plaats op zaterdag, 25 oktober 2008 om 11:00 uur in de Jozefkathedraal in Groningen.
PP: Kan dit in de Agenda?
|
|
|
|
« Last Edit: 06 July, 2008,; 20:53 by puellapaschalis »
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #1 on: 13 July, 2008,; 18:49 » |
|
Vanmorgen gehoord na afloop van de Woord- en Communieviering in NP waarin diaken Buter voorging: per 1 oktober a.s. gaat hij als diaken en na 25 oktober a.s. als priester aan de slag in de Titus Brandsma parochie in Leeuwarden..... Anja Ik heb pastor Buter nu een paar keer meegemaakt. Hij heeft z'n stage in de parochie van pastor Wellen (die ook vicaris is) volbracht en komt de laatste weken ook regelmatig in de andere parochies van het samenwerkingsverband. Ik denk dat jullie een goeie aan hem krijgen  Ben wel een beetje jaloers.......want bij ons is nog steeds niet bekend wie pastor Wellen gaat opvolgen.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #2 on: 14 July, 2008,; 07:30 » |
|
Hopelijk komt er snel duidelijkheid. Verder zal ik proberen bij de wijdingen te zijn.
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #3 on: 14 July, 2008,; 17:01 » |
|
Voordeel voor hem is dat Vader John de Zwart daar al aardig wat voorbereidend werk heeft gedaan, volgens mij.
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #4 on: 31 July, 2008,; 10:37 » |
|
Ah leuk  Ik ken hem al beetje ja want hij was ceremoniarius bij de wijding van Jos. Fijn dat er een nieuwe priester komt die volgens mij ook wel een warm plekje voor de jongeren heeft. Want onze jongerengroep heeft een geestelijk begeleider nodig! En Snel!
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #5 on: 31 July, 2008,; 11:14 » |
|
Wijdingen \o/ Ik schrijf 'm op 
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #6 on: 31 July, 2008,; 12:12 » |
|
Wijdingen \o/
Mee eens! 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #7 on: 22 October, 2008,; 21:56 » |
|
Nog maar een paar dagen tot de wijding! Wie is er zaterdag bij? Ik ben het wel van plan. Uiteraard. 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #8 on: 24 October, 2008,; 07:49 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #9 on: 24 October, 2008,; 10:21 » |
|
Ik ben er!!
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #10 on: 24 October, 2008,; 12:51 » |
|
Ik niet, maar heb wel een intentie opgegeven bij mgr. Lescrauwaet die morgenochtend de Mis van 9.00 uur zal lezen in de Bossche kathedraal.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Taquoriaan
|
 |
« Reply #11 on: 24 October, 2008,; 21:07 » |
|
11:00 Check. Ik zal er zijn. 
|
|
|
|
|
|
Ik ben niet langer actief op dit forum en heb mijn profiel leeggemaakt.
|
|
|
|
Taquoriaan
|
 |
« Reply #12 on: 25 October, 2008,; 09:28 » |
|
Strike that. Mijn medicijnen liggen weer dwars en iemand loopt nu met een voorhamer op mijn hoofd te beuken... zo voelt het in ieder geval. IK HAAT MIJN MEDICIJNEN!!! 
|
|
|
|
|
|
Ik ben niet langer actief op dit forum en heb mijn profiel leeggemaakt.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #13 on: 25 October, 2008,; 17:10 » |
|
 wat jammer, Taq...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #14 on: 25 October, 2008,; 17:27 » |
|
Gaat het nu - nu het avond is geworden - wat beter met je, Taq? 't Was vanochtend een fijne viering. Volle kathedraal en leuk om PP en Marq te zien en samen te vieren. Ik zag ook nog enkele mensen uit m'n eigen parochie. En een mevrouw die samen met mij de pastorale school heeft gedaan sprak me nog aan. Zij doet ook heel veel voor het Lourdeswerk. Het gaat niet zo goed met haar. Ze heeft last van een hernia en tot overmaat van ramp lyme. De medicijnen slaan nog niet aan. S.v.p. gebedje voor haar. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|